De 27e forumtrofee is gevonden door ...... :-) in Balen (B)
Moderator: Hanzzl69
-
- Regelmatige poster
-
- Moderator
Heb je een plakje van die boomstronk afgezaagd, hem uitgehold en weer dichtgeschroefd?
Maar dan zou je niet hoeven graven.. Mmm.
Ik ben echt berebenieuwd, je hebt er in ieder geval ter plaatse werk van gemaakt en naderhand ook nog met je aanwijzingen. Respect!
Ik ben echt berebenieuwd, je hebt er in ieder geval ter plaatse werk van gemaakt en naderhand ook nog met je aanwijzingen. Respect!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Regelmatige poster
the Nosepicker schreef:Heb je een plakje van die boomstronk afgezaagd, hem uitgehold en weer dichtgeschroefd?
Bedankt
Je redenering klopt voor een groot gedeelte. Ik heb geen bestaande natuur beschadigd.
It isn't always, what it looks like
Just wait en see.
Groetjes Sylvia
Laatst gewijzigd door Deux_Chevauxtje op vr 24 apr, 2009 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Eendennest Echt
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Ik weet het niet hoor...
Joe heeft geprobeerd 'm uit te graven, dat lukte niet. Maar hij was dan ook met z'n blote handen bezig (RESPECT). Misschien moet je d'r helemaal omheen graven
Joe heeft geprobeerd 'm uit te graven, dat lukte niet. Maar hij was dan ook met z'n blote handen bezig (RESPECT). Misschien moet je d'r helemaal omheen graven
Deux_Chevauxtje schreef:B) Schepje . Niet te groot. Voor het graven van een "droog" slotgrachtje .
Een schep breed, ene....ongeveer een meter diep
.
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Moderator
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
zal ik ze dan maar geven eindelijk thuis 23:55 .
vertrokken naar de bestemming 16:20 zo kon ik van daar uit doorrijden voor mijn training te Bree in het mooie Limburg(*)
nee ik heb niet zo lang in het bos gezeten toch echter door mezelf veel tijd versch#ten.
het was zo goed afgewerkt , man kan je niet geloven .
heil heil Deux_Chevauxtje echt waar intergalactische fantastiekschebangekijk gedaan, afwerking op en top als je niet kan graven kom je er nooit achter .
staande ovatie voor de bedenkers verstoppers mijn petje af.
verder :
ik was begonnen aan de boomstronk dit ongeveer langs 1 kant 30 tal cm diep te graven hebben.
ik het kon ik niet geloven dat hier de plek was .
ik houden het voor bekeken, en ging terug naar die boom die om lag .
daar er veel zand bij was ,dacht ik tja een meter diep kan niet anders .
dus ik begon onder die wortel helemaal uit te graven aan beide kanten (zie pic's boom wortel.
na dat ik tot men romp onder die boom kon toch maar weer er uit ,sakkeren vloeken .
terug rondjes lopen.
hey hadden ze het niet iets op het forum over een slotgracht het schuttersputje dat ik bedoelde was die grote put waar dat boompje in stond met die denne takken rond even kijken neii kan niet .
terug naar m'n afgezaagde boom , dit keer gaan we all the way .
jongens aan de kant dat ik dus begonnen was nog wat dieper dieper nop niks.
een trap tegen gegeven , hey beweegt wat een afgezaagde boom waar wortels aan zitten kan niet zo zeer veel bewegen .
nog wat graven nog enkele trappen toen hoorde ik klonk klonk.
er moet wat in zitten .
dus rondom liggen steken graven , dit ding zat echt wel diep.
dit KRENG wil er niet uit .
dat ding weegt zo zeg , moest er even een spanbandje bij halen zodat ik hem kon liften of ik had er toch wel een 1/2 metertje er rond moeten graven om hij er uit te kunnen tillen .
op foto kan je zien k'heb schoenmaat 42 dat het best wel een ding is .
hij komt mee naar waggel dan kan ik hem daar opstoken verdorie hahahah
hij is nog niet open ik was blij dat ik met de berlingo was dat ie daar in kon zat ie bij jullie in de eend ???
morgenavond als er liefhebbers zijn nog pic's als ie open gaat .
klasse van een afsluiter .
nogmaals super gedaan
(*)speciaal voor moeders duckpower
it's mine now
vertrokken naar de bestemming 16:20 zo kon ik van daar uit doorrijden voor mijn training te Bree in het mooie Limburg(*)
nee ik heb niet zo lang in het bos gezeten toch echter door mezelf veel tijd versch#ten.
het was zo goed afgewerkt , man kan je niet geloven .
heil heil Deux_Chevauxtje echt waar intergalactische fantastiekschebangekijk gedaan, afwerking op en top als je niet kan graven kom je er nooit achter .
staande ovatie voor de bedenkers verstoppers mijn petje af.
verder :
ik was begonnen aan de boomstronk dit ongeveer langs 1 kant 30 tal cm diep te graven hebben.
ik het kon ik niet geloven dat hier de plek was .
ik houden het voor bekeken, en ging terug naar die boom die om lag .
daar er veel zand bij was ,dacht ik tja een meter diep kan niet anders .
dus ik begon onder die wortel helemaal uit te graven aan beide kanten (zie pic's boom wortel.
na dat ik tot men romp onder die boom kon toch maar weer er uit ,sakkeren vloeken .
terug rondjes lopen.
hey hadden ze het niet iets op het forum over een slotgracht het schuttersputje dat ik bedoelde was die grote put waar dat boompje in stond met die denne takken rond even kijken neii kan niet .
terug naar m'n afgezaagde boom , dit keer gaan we all the way .
jongens aan de kant dat ik dus begonnen was nog wat dieper dieper nop niks.
een trap tegen gegeven , hey beweegt wat een afgezaagde boom waar wortels aan zitten kan niet zo zeer veel bewegen .
nog wat graven nog enkele trappen toen hoorde ik klonk klonk.
er moet wat in zitten .
dus rondom liggen steken graven , dit ding zat echt wel diep.
dit KRENG wil er niet uit .
dat ding weegt zo zeg , moest er even een spanbandje bij halen zodat ik hem kon liften of ik had er toch wel een 1/2 metertje er rond moeten graven om hij er uit te kunnen tillen .
op foto kan je zien k'heb schoenmaat 42 dat het best wel een ding is .
hij komt mee naar waggel dan kan ik hem daar opstoken verdorie hahahah
hij is nog niet open ik was blij dat ik met de berlingo was dat ie daar in kon zat ie bij jullie in de eend ???
morgenavond als er liefhebbers zijn nog pic's als ie open gaat .
klasse van een afsluiter .
nogmaals super gedaan
(*)speciaal voor moeders duckpower
it's mine now
see you when you see me