Geef 'm een mooi plekje

Moderator: Hanzzl69
Bedankt.joe_catchou schreef:
het was zo goed afgewerkt , man kan je niet geloven .
heil heil Deux_Chevauxtje echt waar intergalactische fantastiekschebangekijk gedaan, afwerking op en top als je niet kan graven kom je er nooit achter .
staande ovatie voor de bedenkers verstoppers mijn petje af.
Ja hoor, gewoon op de achterbankjoe_catchou schreef:hij is nog niet open ik was blij dat ik met de berlingo was dat ie daar in kon zat ie bij jullie in de eend ???
Je kunt er ook een bijzettafeltje van maken met een glazen plaat eroverheen en daar je trofee op zetten.joe_catchou schreef:hij komt mee naar waggel dan kan ik hem daar opstoken verdorie hahahah
Terwijl ik het typte dacht ik nog "eendrijders zijn gek, maar zó gek zal Deux-Chevauxtje toch niet zijn??"Deux_Chevauxtje schreef:Bedanktthe Nosepicker schreef:Heb je een plakje van die boomstronk afgezaagd, hem uitgehold en weer dichtgeschroefd?
Maar dan zou je niet hoeven graven.. Mmm.
Ik ben echt berebenieuwd, je hebt er in ieder geval ter plaatse werk van gemaakt en naderhand ook nog met je aanwijzingen. Respect!
Je redenering klopt voor een groot gedeelte. Ik heb geen bestaande natuur beschadigd.
It isn't always, what it looks like
Just wait en see.![]()
![]()
Groetjes Sylvia
Ik heb ook genoten van het zoeken en nog meer van het verstoppen van de trofee.Gerard Maas schreef:Willem,Wat denk je.Het staat bovenop de boomstronk,dus zit hij er in.
Zal je toch iets bij je moeten hebben om hem open te maken