klapraamclipje aan deur
Gewoon voorzichtig een brede schroevendraaier eronder en het hele clipje voorzichtig uit de deur werken. Dan het veerclipje openhouden en je kunt nu het middenstiftje terug naar buiten kloppen. (in de richting van de opening waar het raam invalt dus) Dan kun je hem overzetten op de andere deur en daar weer het pinnetje met een drevel erin tikken om hem vast te zetten. Let wel op het veerclipje open te houden bij dit werkje.
diverse Citroens, wat anders.
Dat was beslist gezellig geworden.
Hij is inmiddels "kaal' gemaakt.
Morgen kan waarschijnlijk de carosserie eraf.
Helaas ben ik vanmorgen nog wat rotte plekken tegen gekomen toen ik de achterspatborden verwijderde.
Ook trof ik vocht aan onder de bekleding van het aflegplankje onder het sashboard.
Als je nog eens in de buurt bent, ... ik kan wel wat advies gebruiken ten aanzien van de doorroestingen, en hoe ik ze het beste elimineer!
Hij is inmiddels "kaal' gemaakt.
Morgen kan waarschijnlijk de carosserie eraf.
Helaas ben ik vanmorgen nog wat rotte plekken tegen gekomen toen ik de achterspatborden verwijderde.
Ook trof ik vocht aan onder de bekleding van het aflegplankje onder het sashboard.
Als je nog eens in de buurt bent, ... ik kan wel wat advies gebruiken ten aanzien van de doorroestingen, en hoe ik ze het beste elimineer!
2CV6 CLUB '86 Grijs
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project