Hoffmann waar koop ik

Burtons, lomaxen, Charons, Le Patrons, etc.
zloek
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door zloek » ma 4 mei, 2009 16:44

ik heb nog een vraagje.

waar kan ik boekjes vinden hoe je zo'n azelle bouwt? Misschien zijn er ergens pdf bestanden met scans?

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Rossero » ma 4 mei, 2009 17:28

Door de kit te bestellen ;) En een kit namaken lijkt me geen goed plan, daar worden ze niet heel erg vrolijk van. Hij zit ongeveer hetzelfde in elkaar als een hoffman.
Afbeelding

op azelle.fr staat een lijstje met welke onderdelen er bij zitten. Hieruit kun je best wel opmaken hoe de azelle opgebouwd is.

Maar wat is nou precies je plan? Hoffmans/azelles bouwen met originele kit, de originele kit namaken of zelf een nieuwe kit ontwerpen?

zloek
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door zloek » ma 4 mei, 2009 17:34

mijn plan is eerst om een kit van een hoffmaan na te maken. Ik heb hier een hoffmann staan dus de vorm zelf heb ik wel. Daarna gaan we een azelle proberen te maken. Later als alles goed verloopt dan gaan we misschien een eigen design lanceren.
Ik weet het dat veel mensen hierniet in geloven dat het lukt, echter mijn team heeft al jarenlange ervaring met spojlers en bootbouw, dus het gaat zeker lukken.

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » ma 4 mei, 2009 17:41

't Gaat zeker lukken, maar of ze bij Hoffmann en Azelle gelukkig worden als een ander hun werk (waar zeker heel wat uren/weken/maanden puzzelwerk in zit) zomaar letterlijk kopiëerd betwijfel ik.
Een geheel eigen kit is wél een goed idee! Ik ben benieuwd naar de vorderingen!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

zloek
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door zloek » ma 4 mei, 2009 17:46

ja we gaan het niet precies namaken, het zal zeker iets anders eruit zien, we zullen wel wat eigen aanpassinegne gaan maken.
Misschien dat we de achterspatboden gaan verlengen, ik weet het nog niet precies.
Als we iets klaar hebben dan laat ik het zeker hier laten beoordelen:)
Het kan wel even duren, eerst donor-eendjes kopen:)

Plaats reactie