Hallo!! + foto's
Hallo!! + foto's
Hallo allemaal!!
Ik wilde wat opzoeken over het sleutelen aan een 2cv en toen kwam ik hier terrecht. Ik ben dus nieuw hier en zal me even voorstellen.
Mijn naam is Arij Dekker en ik ben 17 jaar. Hobby's zijn sleutelen (Puch Maxi-s, twee 2cv6'jes), sporten en ben handig met computers.
Mijn leeftijd zal jullie wel opvallen, zo jong en dan al twee 2cv's, maar ben er samen aan bezig met m'n pa, ze zijn ook van hem, maargoed dat terzijde. Het is de bedoeling dat we van de 2cv's een Voglietta gaan maken. Het onderstel en het carrosserie zijn al binnen, nu de rest nog.
Goed, als jullie nog meer willen weten, vraag het dan maar gerust!!
Arij!!
Update: Even wat foto's
Zo, even een aantal foto's gemaakt.
De "goede" eend:
De "slechte(re)" eend (half uitmekaar):
Onderdelen Voglietta Mille Miglia:
Ik wilde wat opzoeken over het sleutelen aan een 2cv en toen kwam ik hier terrecht. Ik ben dus nieuw hier en zal me even voorstellen.
Mijn naam is Arij Dekker en ik ben 17 jaar. Hobby's zijn sleutelen (Puch Maxi-s, twee 2cv6'jes), sporten en ben handig met computers.
Mijn leeftijd zal jullie wel opvallen, zo jong en dan al twee 2cv's, maar ben er samen aan bezig met m'n pa, ze zijn ook van hem, maargoed dat terzijde. Het is de bedoeling dat we van de 2cv's een Voglietta gaan maken. Het onderstel en het carrosserie zijn al binnen, nu de rest nog.
Arij!!
Update: Even wat foto's
Zo, even een aantal foto's gemaakt.
De "goede" eend:
De "slechte(re)" eend (half uitmekaar):
Onderdelen Voglietta Mille Miglia:
Laatst gewijzigd door Arij op zo 10 mei, 2009 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
In principe wel ja, maar vandeweek is de ene afgekeurd. Die is motorisch perfect. Daar zouden we eigenlijk gewoon mee blijven rijden, maar is dus afgekeurd.
Die andere was geschorst. Daar zouden we de Voglietta van maken, maar die gaat nu deels in onderdelen weg en deels als reserve gebruikt worden.
Is er trouwens een koop/verkoop gedeelte op het forum?!
En bedankt voor het welkom heten allebei!!
Die andere was geschorst. Daar zouden we de Voglietta van maken, maar die gaat nu deels in onderdelen weg en deels als reserve gebruikt worden.
Is er trouwens een koop/verkoop gedeelte op het forum?!
En bedankt voor het welkom heten allebei!!
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Gebruiker
Re: Hallo!!
welkom bij de eendenclub,eendrijder HenkArij schreef:Hallo allemaal!!
Arij!!
Jong geleerd is oud gedaan,zeker met een eend
Graag zou ik willen weten waar je woont?
Edit Jeroen-citroen: Van 3 berichten 1 gemaakt. Zoals Spookeend hieronder al aangeeft kun je dit ook zelf door de "edit" knop te gebruiken
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
welkom, waar begin je aan man, met die ouwe meuk...... hahaha
Henk, je kunt een bericht ook aanpassen he, dan heb je niet 3 bijna zelfde berichten onder elkaar
Henk, je kunt een bericht ook aanpassen he, dan heb je niet 3 bijna zelfde berichten onder elkaar
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Bedankt allemaal voor het welkom heten!!
Woon in Pernis (Rotterdam), hier in de buurt zit 'het eenden-ei' ook een 2cv clubje. Ben ik overigens (nog) geen lid van.
En @ siemen
De koets die we er nu afgehaald hebben is dr niet zo best meer aan toe.
Maar de volgende koets, van de andere eend, is er DENK ik beter aan toe, maar dat zal ik dan wel even melden.
Zal naar deze wel even goed kijken en anders even foto's maken, kun je t zelf zien!!
Woon in Pernis (Rotterdam), hier in de buurt zit 'het eenden-ei' ook een 2cv clubje. Ben ik overigens (nog) geen lid van.
En @ siemen
De koets die we er nu afgehaald hebben is dr niet zo best meer aan toe.
Maar de volgende koets, van de andere eend, is er DENK ik beter aan toe, maar dat zal ik dan wel even melden.
Zal naar deze wel even goed kijken en anders even foto's maken, kun je t zelf zien!!
-
- Heavy user
niet als je dr voglietta's van bouwt natuurljkJerre schreef:Jaja, de jeugd houd de 2cv (en Dyane natuurlijk ) wel in stand.
Laatst gewijzigd door dyane_maniac op vr 8 mei, 2009 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
kijk, een buurtgenoot, das leuk. Kom zelf uit Brielle, niet heel ver van pernis dan.
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed