Hallo!! + foto's
-
- Gebruiker
@ Rossero
Het wordt een Mille Miglia, al was er wel even de twijfel of het geen rondo zou worden en ook hebben we nog aan een Burton zitten denken. Ik vind persoonlijk een burton iets mooier, beetje sportiever, maar een Mille Miglia is ook erg leuk!
En inderdaad jammer van het eendje, maar zoals ik al zei: De beste van de twee is vorige week afgekeurd, maar die is motorisch nog in perfecte staat. Die andere is nu bijna uit elkaar en gaat weg in onderdelen en wordt voor reserve onderdelen gebruikt.
Het wordt een Mille Miglia, al was er wel even de twijfel of het geen rondo zou worden en ook hebben we nog aan een Burton zitten denken. Ik vind persoonlijk een burton iets mooier, beetje sportiever, maar een Mille Miglia is ook erg leuk!
En inderdaad jammer van het eendje, maar zoals ik al zei: De beste van de twee is vorige week afgekeurd, maar die is motorisch nog in perfecte staat. Die andere is nu bijna uit elkaar en gaat weg in onderdelen en wordt voor reserve onderdelen gebruikt.
-
- Heavy user
maar je gaat een nieuw chassis kopen voor de ombouw neem ik aan? waarom dan niet juist de slechte eend gebruiken als donor (eigenlijk alleen nodig voor het kenteken)??? ik kan me bijna niet voorstellen dat de delen die je hergebruikt voor een kitcar echt slecht zouden zijn op bijvoorbeeld remmen ed na, maar die zou ik persoonlijk zoieso vernieuwen als je zoveel tijd, geld en moeite steekt in het maken van een kitcar. en die vervangdelen zoals bijv remvoeringen remleidingen ed kosten geen drol. en dan hou je de beste eend over voor verkoop of nog leuker: samen met je pa restauratie als beloning voor jou hulp bij het maken van de kitcar!
waarop is de "goede" eend afgekeurd? want apk zegt helemaal nix over de staat van de eend. een niet werkend stadslampje is al genoeg reden voor afkeur.
waarop is de "goede" eend afgekeurd? want apk zegt helemaal nix over de staat van de eend. een niet werkend stadslampje is al genoeg reden voor afkeur.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
dat is standaard bij een eend.
dus dat zal laswerk aan koets of chassis zijn en die gebruik je toch niet bij de ombouw naar een kitcar. dus is het mi zonde om de "goede" eend te gebruiken en het chassis en koets over te houden. met het chassis van de "goede" eend kun je dan toch niets meer wat daarvan wordt het chassisnummer onbruikbaar gemaakt etc.
dus dat zal laswerk aan koets of chassis zijn en die gebruik je toch niet bij de ombouw naar een kitcar. dus is het mi zonde om de "goede" eend te gebruiken en het chassis en koets over te houden. met het chassis van de "goede" eend kun je dan toch niets meer wat daarvan wordt het chassisnummer onbruikbaar gemaakt etc.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator