Rally plaat voor forumleden
-
- Veelvuldig poster
Rally plaat voor forumleden
Hallo,
Heb nadat ik vruchteloos naar 2cvpieter zocht op Waggel, even met Punky gepraat over het herkenbaar maken van leden door een soort van rallyplaat te maken met het pseudo zoals op La 2cv mania.
Zoiets dus,maar dan voor forum.2cv.nl
en zo ziet het er dan uit je knipt het mooi uit,plastificeert het en klaar is kees
Heb nadat ik vruchteloos naar 2cvpieter zocht op Waggel, even met Punky gepraat over het herkenbaar maken van leden door een soort van rallyplaat te maken met het pseudo zoals op La 2cv mania.
Zoiets dus,maar dan voor forum.2cv.nl
en zo ziet het er dan uit je knipt het mooi uit,plastificeert het en klaar is kees
-
- Moderator
Maar dan dus met 2cv.nl logo? Leuk idee!
Kun je ook shirts van laten drukken, dat bestaat al in graffitti kringen. Met zo'n shirt ben je ook bij de BBQ herkenbaar.
Kun je ook shirts van laten drukken, dat bestaat al in graffitti kringen. Met zo'n shirt ben je ook bij de BBQ herkenbaar.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
Ik heb nog een sticker liggen van een meeting, met eenzelfde idee, een bedrukte rand met een open vlak voor de naam van de drager. 'k Zal hem maandag eens opsnorren en plaatsen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
-
- Moderator
Ik heb de vraag in het moderatorgedeelte gedropt; als iedereen terug is van waggel (en weer een beetje helder is) zal de vraag snel beantwoord zijn.
Thanx voor de tip Geit!
(heb je Punky al omgekocht met Apfelkorn?
Thanx voor de tip Geit!
(heb je Punky al omgekocht met Apfelkorn?
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
ja wat je weer kunt gebruiken bij een volgende meeting,Punky schreef:Idee is goed.
voor iets van plastic platen ofzo?
en dan achter je ruiten wisser ofzo, of met tye- Wrapes (die kunstof dingetjes ) aan je bumper? maar geen plak zooi
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!