2CV.NL Trofee 2e RONDE! 1e trofee is gevonden Palmstad (UT)
Moderator: Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
Ik weet niet zo goed waar ik naar moet zoeken.
Deze? http://www.trouwcommunities.nl/groen/na ... kaart.html
Deze? http://www.trouwcommunities.nl/groen/na ... kaart.html
Eend voor allen, allen voor eend..
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ja!!!Rossero schreef:Tussen de botanische tuin (universiteit utrecht) en palmstad (kistje-hout-boom-palm) ligt de vossensteinse-steeg en nog een klein stukje leeuwenburgerlaan. Dit lijken mij allebei erg kleine weggetjes waar mooi te fietsen valt. Ligt de troffee aan één van deze twee weggetjes?
En Willem, je zit goed met het zoeken naar fietsroutes! Alleen heb je de goede nog niet te pakken.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Stap op stap af route !!!
Oja, bijna vergeten:
Oja, bijna vergeten:
Laatst gewijzigd door Rossero op ma 18 mei, 2009 22:58, 3 keer totaal gewijzigd.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Dat stiltegebied is in ieder geval 'beverweerd-rijsenburg':
Ik gok dat de troffee of èrgens in dat gebied ligt, maar dat lijkt me een zeer groot gebied, óf hij ligt onder/bij dat bord en dat bord staat langs de vossensteinsteeg. één van de twee? en zo ja, welke? :p
ik moet eigenlijk minder hard nadenken, want overmorgen kan ik hem pas ophalen als ik dat wil, als ik nu al de exacte locatie ga raden ben ik m kwijt (a)
Ik gok dat de troffee of èrgens in dat gebied ligt, maar dat lijkt me een zeer groot gebied, óf hij ligt onder/bij dat bord en dat bord staat langs de vossensteinsteeg. één van de twee? en zo ja, welke? :p
ik moet eigenlijk minder hard nadenken, want overmorgen kan ik hem pas ophalen als ik dat wil, als ik nu al de exacte locatie ga raden ben ik m kwijt (a)
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
KloptRossero schreef:Dat stiltegebied is in ieder geval 'beverweerd-rijsenburg':
KloptRossero schreef:Ik gok dat de troffee of èrgens in dat gebied ligt,)
NeeRossero schreef:óf hij ligt onder/bij dat bord )
Klopt ook.Rossero schreef:en dat bord staat langs de vossensteinsteeg.
Hanzzl69
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dit is het bos naast de vossensteinweg:
Ligt het ergens ín dat bos of gewoon naast de weg? Begraven?
Hieronder de drie delen van de vossensteinse steeg. In het rode gedeelte ligt hij NIET, want dat is geen deel van de fietsroute. Dan zou hij in het groene gedeelte kunnen liggen, dat ligt in het rustgebied, of het blauwe, dat ligt weer tussen palmstad en de botanische tuin in. Ik ga voor blauw!
Ligt het ergens ín dat bos of gewoon naast de weg? Begraven?
Hieronder de drie delen van de vossensteinse steeg. In het rode gedeelte ligt hij NIET, want dat is geen deel van de fietsroute. Dan zou hij in het groene gedeelte kunnen liggen, dat ligt in het rustgebied, of het blauwe, dat ligt weer tussen palmstad en de botanische tuin in. Ik ga voor blauw!