roma dyane in de NRC next
-
- Heavy user
roma dyane in de NRC next
In de NRC next staat op de middenpagina altijd een grote foto. werd vanochtend in de trein aangenaam verrast door een stemmige foto van een zwarte dyane in de regen in Belgrado. Uit een serie over de Roma's. Grappig dat die roma's zo van de dyane houden. Er is ook een filmpje op het net (docu) over Roma's waarin ze dyane's ombouwen naar een soort utility voertuigen. (waarom de eend dan niet geliefd is?)
Als mn collega z'n camera bij zich heeft zal ik even een foto maken.
Als mn collega z'n camera bij zich heeft zal ik even een foto maken.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
Daar hebben we ooit bij de dyane vereniging al een stukje over geplaatst. Zie onderstaande link. Er zit ook een filmpje bij. Volgens mij komen er ook eenden in voor.
http://www.dyane.nl/bladen/verhalen/200 ... 0dyane.htm
http://www.dyane.nl/bladen/verhalen/200 ... 0dyane.htm
-
- Heavy user
Ik zit nu net die docu te kijken... De dyanes die worden in vrij goede staat gekocht, als hele auto's. Alleen dan halen ze er àlles van af zodat het door kan gaan voor een landbouwvoertuig.
In de docu wordt ook gezegd dat als je zuiniger wilt rijden je er een fiat 600 carburateur op moet zetten , twee keer zo weinig benzine
"It has to be from russia... only the russians can make such a great car!"
In de docu wordt ook gezegd dat als je zuiniger wilt rijden je er een fiat 600 carburateur op moet zetten , twee keer zo weinig benzine
"It has to be from russia... only the russians can make such a great car!"
-
- Heavy user