dubbeltraps cabrateur met gasplank? ivm hangend pedaal
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
ik weet het maar er is ooit een moderne motor ongezet met een dubbele traps carb.
Hier zijn de foto's
http://picasaweb.google.be/v.samang/GasStang#
Heeft er nog iemand dit systeem liggen die het niet nodig heeft? want het mijne is een beetje wankel. laat maar iets weten via pm
Hier zijn de foto's
http://picasaweb.google.be/v.samang/GasStang#
Heeft er nog iemand dit systeem liggen die het niet nodig heeft? want het mijne is een beetje wankel. laat maar iets weten via pm
-
- Veelvuldig poster
als iemand er een compleet zoekt,
kun je me een pm sturen. een kennis van mij heeft er nog wel een, samen in frankrijk uit een auto gesloopt,
in mijn azu zit er trouwens ook een met visa blok, hij zit aan de hoofdremcilinder vast en voor het andere bevestings punt moet er een groot gat gemaakt worden aan de binnen zijde zodat je een bout en moer kan plaatsen in de holle ruimte die onder de hoofdremcilinder zit
kun je me een pm sturen. een kennis van mij heeft er nog wel een, samen in frankrijk uit een auto gesloopt,
in mijn azu zit er trouwens ook een met visa blok, hij zit aan de hoofdremcilinder vast en voor het andere bevestings punt moet er een groot gat gemaakt worden aan de binnen zijde zodat je een bout en moer kan plaatsen in de holle ruimte die onder de hoofdremcilinder zit
2cv6 azu-b 250
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
2cvpieter, hoe heb je de stang aan de visa carburateur vastgemaakt?
Het past namelijk niet zonder iets aan te passen.
Heb je er misschien een foto van?
Het past namelijk niet zonder iets aan te passen.
Heb je er misschien een foto van?
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Michiel, mijn dyane is volgens de papieren van 1981. Hij heeft echt een enkeltrapscarburateur en gasplank.Michiel van G. schreef:@Bas,
jouw dyane is toch uit 1981?
dan zou hij echt een dubbeltraps carburateur moeten hebben met hangend pedaal.
Mijn dyane is uit 77 en heeft dat allemaal nog origineel, hangend pedaal, schijvenbak, dubbele carburateur.

-De gasplank

- De carb
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak