Dat ziet er verdraaid mooi uit - ik ben onder indruk van datdyane_maniac schreef:ik weet, het stelt niet heel veel voor, maar een kinderhand is snel gevuld. de mijne op het moment iig wel. ik ben echt superblij met het resultaat van de opknapbeurt van het luchtfilterhuis. van een oud lor:
(...)
naar zgan!
(...)
gespoten in het niet originele maar ozo mooie beige albatros. alle grijze delen (velgen, stoelframe) worden deze grijs. het nieuwe luchtfilterdeksel welke ik een paar jaar terug voor zo goed als nix heb gekocht op CM staat er erg goed bij. ik wilde eerst een metalen deksel gebruiken, maar deze staat mooier vind ik zelf.
weet iemand of het luchtfilter wat hier in hoort (te zien op de tweede foto) hergebruikt kan worden als deze uitgespoeld wordt? of kan ik beter voor 15 euro een nieuw kopen?
ik heb op de citromobile nog een blik met spul gekocht om rubber en plastic weer mooi te krijgen en te verzorgen. ik ben zeer tevreden met dat spul. ik heb het dashbord heel mooi diep zwart gekregen. ook de oude, ranzige "turbo" slang is weer als nieuw.
(...)
luchtfilterhuis. Mooi kleurkeuze dat beige albatros (AC087,
als ik me niet vergis).
Ook die turboslang lijkt wel nieuw. Zeker van dat spul gekocht dat het
rubber nu laat glimmen, maar over een week is de slang opgelost...?
Goed om te lezen dat je weer zin hebt om aan de Dyane te sleutelen, gaan
we elkaar weer vaker zien!
Jesper