restauratie azu
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
- Contacteer:
projectje gaat goed vooruit, zoals altijd
2cv special in restauratie
http://users.telenet.be/depover
http://users.telenet.be/depover
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Vraagje over vulprimer.....mijn franse posteend van 1977 is in 1987 gerestaureerd, hij was toen echt superrot...maar dat is een verhaal apart.siemen schreef:de azu staat nu in het geheel in de vulprimer!
Uiteindelijk ging er toen een laag vulprimer overheen en daarna een vrolijk geel postkleurtje. Maar dat sloeg helemaal mat uit ! Nooit enige glans op geweest.
Nou vond ik het niet erg, want hij leek daardoor hartstikke authentiek, net een echte (al was het een replica met veel originele delen).
Vind het nog altijd vreemd dat die toplaag lak niet wilde glanzen. Iemand een idee ????
-
- Las Expert
- Contacteer:
ja zeker mctomme ik werk 40 uur in de week
nu heb/had ik vakantie alleen moet ik morgen weer aan het werk en dan moet alles weer savonds.daarnaast volg ik ook nog een studie! dat botst nog wel eens :P
ik zou het niet weten hoe dat kan met die vul primer! nooit last van gehad!
zaterdag is de azu voor de grootste gedeelte in de vulprimer gespoten en nu is het schuren geblazen!
even de technische kant:
binnenkant van de azu is met scotsebrite geschuurd, wel zo handig met al die ribbels! al blijft het erg veel werk en vooral rotwerk!
de buitenkant word alles geschuurt met korrel 1000 met water! en ja alles met de hand!
tot nu toe zit er al 50 uur aan schuur en strak maken in en we zijn er nog lang nog niet!
een paar foto's
klaar
nu heb/had ik vakantie alleen moet ik morgen weer aan het werk en dan moet alles weer savonds.daarnaast volg ik ook nog een studie! dat botst nog wel eens :P
ik zou het niet weten hoe dat kan met die vul primer! nooit last van gehad!
zaterdag is de azu voor de grootste gedeelte in de vulprimer gespoten en nu is het schuren geblazen!
even de technische kant:
binnenkant van de azu is met scotsebrite geschuurd, wel zo handig met al die ribbels! al blijft het erg veel werk en vooral rotwerk!
de buitenkant word alles geschuurt met korrel 1000 met water! en ja alles met de hand!
tot nu toe zit er al 50 uur aan schuur en strak maken in en we zijn er nog lang nog niet!
een paar foto's
klaar
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
c1ooo yyyghggxsbsaxgsxsxfgvdsgvhewhjrtdygufdrgfyufxguyreghuiwe3uiht6rtyuirtuifttb5ioji6iuyiyttytuirtutujyiofv jiytiitturhyutyhithiuyhhiytnkgklblklkbkgkghokghbgbolhnglkogtohgyhohohihrirhtihirtyitrhirrthiriytiyiotrktghkjmvifglkfgikifijreueyjggrfghfuhgioghgc hgjgtjgrbkigkhihjhgfgryeuriruruiieriuiuerururutiutit
kityjbpijgigijhjtghiotioiitiogto0igtrihtih ihihtihiiit09trh9htry9ru8y g98y890y-0=to9r-0r0y0t9y9y0 t 0- t09-y= t-=jn bnmjnnvbjcvbhjhfgk0y- y0t-j0yjur-thjjigjrthyurtgureturtuutuiituirututrtuirtuitututreuututeuteetueututuituruirtutuuprututruturieprerutureuetuet
tuuthjhrjthfg
jtijtiuutuiytiohty iiiiiiiiiiiiiiiih9ituhytiyjtiu59t5876yy7ty6t766345yy76456546564547 hvfbbfgjjghgfjfhfjhgfhhgjdig
Ik zie dat mijn zoon weer een brief heeft geschreven Als hij een berichtje ziet van 2cv.nl dan zegt hij dat we weer post hebben. Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
kityjbpijgigijhjtghiotioiitiogto0igtrihtih ihihtihiiit09trh9htry9ru8y g98y890y-0=to9r-0r0y0t9y9y0 t 0- t09-y= t-=jn bnmjnnvbjcvbhjhfgk0y- y0t-j0yjur-thjjigjrthyurtgureturtuutuiituirututrtuirtuitututreuututeuteetueututuituruirtutuuprututruturieprerutureuetuet
tuuthjhrjthfg
jtijtiuutuiytiohty iiiiiiiiiiiiiiiih9ituhytiyjtiu59t5876yy7ty6t766345yy76456546564547 hvfbbfgjjghgfjfhfjhgfhhgjdig
Ik zie dat mijn zoon weer een brief heeft geschreven Als hij een berichtje ziet van 2cv.nl dan zegt hij dat we weer post hebben. Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Laatst gewijzigd door marcopr op di 9 jun, 2009 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: