Aan je karter te zien heeft de lager waar de pin ontbreekt rondgedraait.
Indien de schade hier te groot is gaat de olie hier langs lopen en heb je niet genoeg oliedruk meer.
Op veel motortypes is dit op te lossen door te lijnboren. Hiermee wordt een hoeveelheid materiaal van de zittingen van de lagers weggenomen en ga je werken met lagers met een andere buitenmaat.
Dit is echter niet mogelijk met een 2pk motor.
restauratie '82 2CV6 JD-02-XF
Plaats hier je verslagen over je restauraties of verbouwingen
Terug naar “Restauraties en verbouwingen”
Ga naar
- Algemeen/Belangrijke informatie
- ↳ Gestolen voertuigen
- ↳ Forum-Mededelingen
- Marktplaats 2cv.nl
- ↳ Te Koop Aangeboden
- ↳ Te Koop Gevraagd / Gezocht
- ↳ Gespotte advertenties
- Meetings
- ↳ 2CV2027 Nederland
- ↳ Aankondigingen / Voorbespreking
- ↳ Foto's / Nabespreking
- Motor/Versnellingsbak
- ↳ Motor algemeen
- ↳ Startproblemen
- ↳ Motorrevisie
- ↳ Versnellingsbakrevisie
- Rollend gedeelte
- ↳ Chassis
- ↳ Wielophanging
- ↳ Remmen
- Plaatwerk/Dak/Interieur
- ↳ Plaatwerk/Dak/Interieur Algemeen
- ↳ Lassen
- ↳ Reparaties
- Elektrisch
- ↳ Elektrisch Algemeen
- ↳ Laadstroomproblemen
- ↳ Kabelboom / zekeringen
- ↳ Geluid
- Tuning/Conversies/Verbouwingen
- ↳ Tuning algemeen
- ↳ Visa-conversie
- ↳ Restauraties en verbouwingen
- ↳ Kitcars
- Diversen
- ↳ Eendrijden
- ↳ Kosten en tips voor Aankoop / Onderhoud
- ↳ Diensten (hulp gevraagd & aangeboden)
- ↳ Miniaturen
- ↳ Games/video/boeken/tv
- ↳ Websitepromotie
- ↳ Forum Trofee
- Forum - Algemeen
- ↳ Vragen over het forum
- ↳ Even voorstellen / Mijn nieuwe eendje!
- ↳ Overig/prietpraat
- 2cv.nl - Alles over de site
- ↳ 2cv.nl