Gespot!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
2e pinksterdag
A28 richting Zwolle, tussen 12 en 1, een bruinrode Dyane met dak open en tiener op de achterbank.
N371 nabij Uffelte als ik me goed herinner, een wit rode Dolly geparkeerd tussen wat andere auto's bij een boeredrij.
Trouwens aan die weg ook twee witte Ford Capri's, waar zie je die tegenwoordig nog? Prachtige exemplaren, in het gazon voor een boerderij.
A28 richting Zwolle, tussen 12 en 1, een bruinrode Dyane met dak open en tiener op de achterbank.
N371 nabij Uffelte als ik me goed herinner, een wit rode Dolly geparkeerd tussen wat andere auto's bij een boeredrij.
Trouwens aan die weg ook twee witte Ford Capri's, waar zie je die tegenwoordig nog? Prachtige exemplaren, in het gazon voor een boerderij.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Regelmatige poster
@Punky: Zag Tom nog staan op de berg met pech
De eend van mama Duckpower stond erachter(mooi rood eendje hoor)
en je pa parkeerde de gele Mehari al voor de eend van Tom.
reed er net langs met Een Beige Mehari voorop, je pa erbij en nog een paar andere eendjes.
Lullig dat zoiets meteen 2 x gebeurt en dan ook nog op zo'n mooie dag,want begreep dat Tom net op weg was naar de Camping in Bemelen om te komen buurten.
De eend van mama Duckpower stond erachter(mooi rood eendje hoor)
en je pa parkeerde de gele Mehari al voor de eend van Tom.
reed er net langs met Een Beige Mehari voorop, je pa erbij en nog een paar andere eendjes.
Lullig dat zoiets meteen 2 x gebeurt en dan ook nog op zo'n mooie dag,want begreep dat Tom net op weg was naar de Camping in Bemelen om te komen buurten.
-
- Veelvuldig poster
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dinsdag 2/6 om effe half8 op de N242 vlakbij Alkmaar - Ranzijn een rode 2cv - reed richting DSB stadion en ik richting Alkmaar.
Woensdag 3/6 om half 9 in Den Haag op de N14 vlakvoor de HUBERTUS tunnel een rode 2cv. Tijdje achter gereden, totdat deze de scheveningseweg op ging.
En 's middags om 17:00 een blauwe 2cv met vierkante koplampen op de President Kennedylaan (nabij TAURO-gebouw) kwam mij tegemoet.
Helaas reed ik in alle gevallen met de Renault Clio Estate.
Woensdag 3/6 om half 9 in Den Haag op de N14 vlakvoor de HUBERTUS tunnel een rode 2cv. Tijdje achter gereden, totdat deze de scheveningseweg op ging.
En 's middags om 17:00 een blauwe 2cv met vierkante koplampen op de President Kennedylaan (nabij TAURO-gebouw) kwam mij tegemoet.
Helaas reed ik in alle gevallen met de Renault Clio Estate.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster