De 2e Forum Trofee is gevonden in het Fochteloerveen!(FR)
Moderator: Hanzzl69
@ Hanzzl, ja, ik stond er ook van versteld! Vooral uit de uitkijktoren echt adem benemend!
@ Ducky Duke. Nee, ik werd gewoon wakker in enschede, had alleen een locatie nodig waar om die tijd de zon op kwam Gelukkig bestond die nog, tis wel het aller aller noordelijkste puntje! Maar deze locatie kende ik zelf ook nog niet, een huisgenoot tipte mij, die heeft daar 2km vandaan gewoond. En vooral het feit dat hij dan nèt in friesland zou liggen trok mij ook heel erg.
@ Mama en Rollo
Sja, alles verklappen, maar het goede antwoord was al wel 'geraden' Ik zal zorgen dat ik hem weer snel in mijn bezit heb, dan mag ik weer verstoppen en hints geven! Dat vind ik het leukste van het spel En dan kunnen jullie weer volop hersenbrekers oplossen
@ Gerard & E.G. Gewoon in de auto stappen :p Ik heb hem ook gaan halen bij utrecht en gaan verstoppen bij assen Maar mocht er een fries wezen, ga gerust je gang!
@ Ducky Duke. Nee, ik werd gewoon wakker in enschede, had alleen een locatie nodig waar om die tijd de zon op kwam Gelukkig bestond die nog, tis wel het aller aller noordelijkste puntje! Maar deze locatie kende ik zelf ook nog niet, een huisgenoot tipte mij, die heeft daar 2km vandaan gewoond. En vooral het feit dat hij dan nèt in friesland zou liggen trok mij ook heel erg.
@ Mama en Rollo
Sja, alles verklappen, maar het goede antwoord was al wel 'geraden' Ik zal zorgen dat ik hem weer snel in mijn bezit heb, dan mag ik weer verstoppen en hints geven! Dat vind ik het leukste van het spel En dan kunnen jullie weer volop hersenbrekers oplossen
@ Gerard & E.G. Gewoon in de auto stappen :p Ik heb hem ook gaan halen bij utrecht en gaan verstoppen bij assen Maar mocht er een fries wezen, ga gerust je gang!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: De 2e Forum Trofee is verstopt!En wel in Fochteloerveen!
Zie je wel!! Ons een beetje in de maling nemen.
en dan ook nog zeggen:Rossero schreef:Hij is verstopt hoor!
Na vroeg in de middag thuis (enschede) vertrokken te zijn op mijn nieuwe aanwinst ben ik na vele uren eindelijk aangekomen op de eindbestemming (. . .) waar de troffee nu ligt!
af en toe een beetje misleiding is niet erg !Rossero schreef:even voor alle duidelijkheid... ik sliep híér van donderdag op vrijdag. Tot nu toe het goede kengetal nog niet goed geraden.
Charleston 1985, binnenkort geschorst voor complete restauratie
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Kom op mensen uit het hoge koude kille noorden!
Stap in je Auto/fiets/trekschuit/Postkoets en Pakken die trofee!
Stap in je Auto/fiets/trekschuit/Postkoets en Pakken die trofee!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
hoorde zondag een collegae vertellen dat haar buurman naar friesland was om een auto te halen. Had ik dat eerder geweten had ie de trofee voor me kunnen ophalen...sh%#...
Maar goed.... als we nu eens al die Friezen opzoeken in de gebruikerslijst en dan stalken met pm'tjs...
Maar goed.... als we nu eens al die Friezen opzoeken in de gebruikerslijst en dan stalken met pm'tjs...
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Contacteer: