lelijke eendje en ami 6je
- Eendeke
- Veelvuldig poster
- Berichten: 538
- Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
- Locatie: Hilverum onder de zendmast.
Dank je
Die ring heb ik cadeau gekregen van iemand. Erg leuk ja (ik wist echt niet dat jij die ook had hoor )
En misschien die deurlussen wel weg ja, stoot er soms ook tegenaan met sturen.... Die hoeven dus eigenlijk ook helemaal niet bij deze deurbekleding toch? OF wel?
Zelfs op CM een nieuwe knipperlischt schakelaat in het bruin gekocht als reserve.
Die ring heb ik cadeau gekregen van iemand. Erg leuk ja (ik wist echt niet dat jij die ook had hoor )
En misschien die deurlussen wel weg ja, stoot er soms ook tegenaan met sturen.... Die hoeven dus eigenlijk ook helemaal niet bij deze deurbekleding toch? OF wel?
Zelfs op CM een nieuwe knipperlischt schakelaat in het bruin gekocht als reserve.
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam
Nee die deurlussen horen niet bij deze deurbekleding omdat je boven die plastic kappen hebt waar de handgreep in zit. Bij de latere modellen (club-special) had alleen de special deurlussen en de club(met plastic kappen ) niet.
Bij jou eend hoort er gewoon niet op.
Bij jou eend hoort er gewoon niet op.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
- Eendeke
- Veelvuldig poster
- Berichten: 538
- Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
- Locatie: Hilverum onder de zendmast.
Hallo allemaal,
Mijn clignotuurbuisje (heet dat zo, van het knipperlicht?) is kapot. Nu echt.
Nu heb ik nog een reserve, en die heeft plek voor 3 draden. De vorige ook, maar één daarvan passen er twee op, dus in totaal 4 draden.
Nu heb ik er drie op, en het werkt wel. Ietsje sneller. Als ik de andere pak van die twee werkt het niet.
Kan ik dit zo houden, waar is die "andere" voor, of moet ik een andere zoeken, zodat ik alle draden kan gebruiken?
Groetjes Bob
Mijn clignotuurbuisje (heet dat zo, van het knipperlicht?) is kapot. Nu echt.
Nu heb ik nog een reserve, en die heeft plek voor 3 draden. De vorige ook, maar één daarvan passen er twee op, dus in totaal 4 draden.
Nu heb ik er drie op, en het werkt wel. Ietsje sneller. Als ik de andere pak van die twee werkt het niet.
Kan ik dit zo houden, waar is die "andere" voor, of moet ik een andere zoeken, zodat ik alle draden kan gebruiken?
Groetjes Bob
- Eendeke
- Veelvuldig poster
- Berichten: 538
- Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
- Locatie: Hilverum onder de zendmast.
Tadaaaaaa, dankzij Siemen heb ik een ami 6 berline, origineel nederlands uit 68 gekocht.
Ik haal hem pas over een maandje op , want heb nu echt geen tijd.....studie
De bedoeling is om hem te stallen en rustig op te knappen (zit geen laswerk aan, maar remmen etc wel........)
Hij is gelukkig keihard na 30 jaar! droog stil staan.
Meer foto's heb ik even niet. Die vlinder gaat er natuurlijk af
En hij heeft een open dakkie!
Ik haal hem pas over een maandje op , want heb nu echt geen tijd.....studie
De bedoeling is om hem te stallen en rustig op te knappen (zit geen laswerk aan, maar remmen etc wel........)
Hij is gelukkig keihard na 30 jaar! droog stil staan.
Meer foto's heb ik even niet. Die vlinder gaat er natuurlijk af
En hij heeft een open dakkie!
-
- Las Expert
- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
god man! ik krijg een beetje spijt dat ik hem niet heb gekocht!! mooi ding
yannick is dit nou een belg?
ding heeft ook een orgineel zonnedak! dit is erg zeldzaam!
overings deze autogarage heeft geloof erg veel 2cv's staan en ami's gs(s) en zelf nog een birtor gs!!
yannick is dit nou een belg?
ding heeft ook een orgineel zonnedak! dit is erg zeldzaam!
overings deze autogarage heeft geloof erg veel 2cv's staan en ami's gs(s) en zelf nog een birtor gs!!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- De Forumbelg
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: wo 19 okt, 2005 17:05
- Locatie: Mechelen-België
Februari '68, zou toch nog een Belg moeten zijn ja. En dan ligt hier de tweede generatie M4 in met 28pk (SAE)/25pk (DIN). Dus nog wel het oude blok met platte cilinderkoppen. Klinkt veel leuker dan een modern blok en schijnt heel soepel en zacht te rijden, zelf jammer genoeg nog geen ervaring mee.
En Siemen, jouw 22pk is ook een 6 hoor
Edit: je kan je Nederlandse Ami6-kennis altijd wat bijschaven op de geweldige site van Jeroen: http://www.citroenami6.nl/ !
Yannick
En Siemen, jouw 22pk is ook een 6 hoor
Edit: je kan je Nederlandse Ami6-kennis altijd wat bijschaven op de geweldige site van Jeroen: http://www.citroenami6.nl/ !
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer: