lelijke eendje en ami 6je
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
afhankeloijk van welke platen je besteld. als je nu donkerblauwe wilt, evt met plastic opleg letters, ga je naar de kkentekenpl;atenboer en hoppa dan heb je nu ook donkerblauwe.Eendeke schreef:Hij is eerste maal vrijgegeven in 68 ergens... maar als ik die platen erop wil worden ze donker blauw bedoel je!?
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- De Forumbelg
Een beetje een overroepen probleem als je het mij vraagt, die matten. Als het heeft geregend, haal je ze er gewoon even uit. Als je alles bijhoudt en niet zomaar altijd dat vocht onder die matten laat zitten, is er toch helemaal geen probleem. Hoort naar mijn mening bij het standaard onderhoud van de 2cv
Yannick
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Addicted user
- Contacteer:
Yannick dat heeft niks met regen te maken, maar gewoon met vochtig weer, en het kan ook vochtig zijn zonder regen (dauw). ALs je het mij vraagt er uit laten en alleen gebruiken als je spullen gaat verhuizen of veel door de bossen en dergelijke rijdt, mat er uit en ff afspuiten.
Voordeel van de mat is wel de extra demping door dat dikke rubber.
@eendeke, zelf mat maken
Dit is de onderlaag, gewoon bij de kwantum voor 6 euro per meter en je hebt 1,5 meter nodig. Daarna project tapijt halen ook bij de kwantum voor 10 euro per meter, verkrijgbaar in de kleur zwart, grijs en blauw. Gewoon rubber mat als sjabloon gebruiken en dan 1 groot tapijt snijden.
Voordeel van de mat is wel de extra demping door dat dikke rubber.
@eendeke, zelf mat maken
Dit is de onderlaag, gewoon bij de kwantum voor 6 euro per meter en je hebt 1,5 meter nodig. Daarna project tapijt halen ook bij de kwantum voor 10 euro per meter, verkrijgbaar in de kleur zwart, grijs en blauw. Gewoon rubber mat als sjabloon gebruiken en dan 1 groot tapijt snijden.
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: