Vandaag mijn oude gescheurde dashboard in de dyane vervangen voor een beter exemplaar. altijd moeilijk om te onthouden welk stekkertje waar moet. Maar alles ging goed, totdat ik bij de ruitenwisser aansluiting kwam. Volgens mij goed aangesloten, maar de zekering en de ruitenwissermotor dachten er andd aangesloten, want voor de tijd deden de ruitenwissers het wel goed.
Achterop het aan/uit knopje zitten drie aansluitingen en twee aanduidingen:een blauwe stip en een witte stip. Mijn draden zijn wit (gaat naar de ruitenwissermotor), geel en groen. Hoe moet ik dit aansluiten?
Hopelijk kan iemand mij snel digitaal helpen? De dyane is namelijk de auto waarin ik binnen een maand ga trouwen.
aansluiting ruitenwisser dyane
-
- Regelmatige poster
Bij de motor is mijn bovenste aansluiting wit (grijs) en onderste rood.
Bij de schakelaar is de rechter wit en linker geel.
Dit is als je gewoon op je stoel zit.
De schakelaar zit er bij mij zo in dat het tekentje aanwijst dat de ruit links zit en de wisser van rechts komt. (weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen)
Ik heb dus een 2-polige motor.
Leermoment;
Altijd eerst labelen voordat je de boel lostrekt.
Bij de schakelaar is de rechter wit en linker geel.
Dit is als je gewoon op je stoel zit.
De schakelaar zit er bij mij zo in dat het tekentje aanwijst dat de ruit links zit en de wisser van rechts komt. (weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen)
Ik heb dus een 2-polige motor.
Leermoment;
Altijd eerst labelen voordat je de boel lostrekt.
Gezocht ; Dyane en Visa 1.7 D