Restauratie Dyane van Bas
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Afgelopen dinsdag avond toch weer verder gegaan en heb de laatste dingen gestript en de hele dyane schoongemaakt en vrijgemaakt van rotzooi. En toch kwamen weer wat slechte plekken naar voren. Ik ben benieuwd wat de spuiter daarvan zal zeggen.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Diverse mensen zijn bezig met hun dyane dus zal ik ook maar weer een update plaatsen. De dyane is kaal en staat bij de spuiter en plaatwerker. Er is door een andere plaatwerker al materiaal opgeknapt. Ik kon geen goede voorspatborden vinden, dus de oude zijn opgeknapt en ik heb 2 NIEUWE binnenschermen. En ook 1 achterscherm is gelast. Ook de frontplaat waar het kentekenzit is opgeknapt. Daar heeft ooit een trekhaak ingezeten en was met de Franse slag gerepareerd.
Hierbij foto's van de onderdelen.

Hierbij foto's van de onderdelen.

- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Inmiddels is de spuiter verder met de deuren om deze spuitklaar te maken. Had helaas afgelopen zaterdag geen camera bij me. Maar het zag er perfect.
Gisteren heb ik ook weer mijn bestuurdersstoel opgehaald. Omdat deze geknikt was, moest de stoel kaal gemaakt worden en weer bekleed worden. Nu heb ik een volwaardig skai interieur.
Omdat mijn dakje gescheurd was op diverse plekken, heb ik uitgekeken naar een nieuw dakje. En ik heb een nieuw dakje gevonden in de kleur Blue Marine. Hieronder foto's:

Gisteren heb ik ook weer mijn bestuurdersstoel opgehaald. Omdat deze geknikt was, moest de stoel kaal gemaakt worden en weer bekleed worden. Nu heb ik een volwaardig skai interieur.
Omdat mijn dakje gescheurd was op diverse plekken, heb ik uitgekeken naar een nieuw dakje. En ik heb een nieuw dakje gevonden in de kleur Blue Marine. Hieronder foto's:

- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En we zijn alweer een tijdje verder. Het werk vordert gestaag maar hier weer een verzameling foto's:

Er zit nog genoeg werk aan. Ze hebben de motorkap tot het laatst bewaart. Die is er erg aan toe. Maar de koets is klaar en de rest van de onderdelen ook. Het plan is dat begin januari de spuiter zijn werk doet. Dan kan ik het daarna weer overnemen en alles monteren.

Er zit nog genoeg werk aan. Ze hebben de motorkap tot het laatst bewaart. Die is er erg aan toe. Maar de koets is klaar en de rest van de onderdelen ook. Het plan is dat begin januari de spuiter zijn werk doet. Dan kan ik het daarna weer overnemen en alles monteren.
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator