Onze zwarte 2cv6 Special uit '87
-
- Beginner
Onze zwarte 2cv6 Special uit '87
Sinds een maand of 3 in ons bezit. Deze zwarte 2cv special uit '87.
Foto's zeggen meer dan woorden, dus;
De nieuwe bumper plakstrip moet er nog op...
Sinds dat wij 'm hebben alleen enkele kleine klussen gedaan;
- voorbumper opnieuw gelakt
- 12v sigaretten aansteker gemonteerd
- nieuwe spatlappen
- sierlijst vervangen
- gele koplampen gemonteerd
- lampen (spanning) 'verklikker/pieper' gemonteerd
Over de bekleding heb ik nog een vraagje. Voorin zit er grijze velours stof op en achter een donkerbruine velours stof. Is dit originele bekleding? Achterin zou ik graag het zelfde hebben namelijk...
Gr
Foto's zeggen meer dan woorden, dus;
De nieuwe bumper plakstrip moet er nog op...
Sinds dat wij 'm hebben alleen enkele kleine klussen gedaan;
- voorbumper opnieuw gelakt
- 12v sigaretten aansteker gemonteerd
- nieuwe spatlappen
- sierlijst vervangen
- gele koplampen gemonteerd
- lampen (spanning) 'verklikker/pieper' gemonteerd
Over de bekleding heb ik nog een vraagje. Voorin zit er grijze velours stof op en achter een donkerbruine velours stof. Is dit originele bekleding? Achterin zou ik graag het zelfde hebben namelijk...
Gr
-
- Beginner
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
Welkom
Mooi eendje en wat de bekleding betreft dat is inderdaad origineel van skai in een jeans stof print. Persoonlijk vind ik wat er nu op zit er wel strak uitzien,. Als je voor origineel gaat moet er wel meer veranderd worden aan deze eend (En daar hebben de meeste eenden een handje van hoor , is niks ergs aan dat ze niet origineel zijn)
Mooi eendje en wat de bekleding betreft dat is inderdaad origineel van skai in een jeans stof print. Persoonlijk vind ik wat er nu op zit er wel strak uitzien,. Als je voor origineel gaat moet er wel meer veranderd worden aan deze eend (En daar hebben de meeste eenden een handje van hoor , is niks ergs aan dat ze niet origineel zijn)
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Beginner
Dank u!
Wij zijn er ook niet ontevreden over hoor wat er nu in zit, zit ook lekker. Alleen misschien dat we in de toekomst nog eens de achterbank ook grijze willen hebben, dan is alles gelijk deurkaarten etc. Heb deze stof alleen nog niet ergens tekoop gezien...
Wij zijn er ook niet ontevreden over hoor wat er nu in zit, zit ook lekker. Alleen misschien dat we in de toekomst nog eens de achterbank ook grijze willen hebben, dan is alles gelijk deurkaarten etc. Heb deze stof alleen nog niet ergens tekoop gezien...
Graag gedaan!echte eendrijder schreef:En bedankt nog voor die poolbiljart versnellingspookding.
-
- Beginner
-
- Beginner
- Jeroen-citroen
- Moderator
Smalle achterbumper, sierstrips van de regengoot af, wieldoppen eraf, van een binnensluiterdak naar een buitensluiter, achterruit verwarming eruit, als ik me niet vergis heeft een special geen rechter zonne klep, de rechter spiegel eraf. Dat soort dingen dusminiminded schreef:Zoals?Jeroen-citroen schreef:Als je voor origineel gaat moet er wel meer veranderd worden aan deze eend
Maar zoals je ziet zijn het allemaal dingetjes die zo veranderd zijn hoor en ik heb niet gezegd dat ik hem zo niet mooi vind . Je moet de eend gewoon houden zoals je hem zelf het mooist vindt, dat geeft de eend juist dat eigen karakter.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
Zo is het ook niet opgevat hoor! Was benieuwd hoe de eend er uit heeft gezien in originele samenstelling, best kaal dus...Jeroen-citroen schreef:ik heb niet gezegd dat ik hem zo niet mooi vind . Je moet de eend gewoon houden zoals je hem zelf het mooist vindt, dat geeft de eend juist dat eigen karakter.
-
- Beginner
Ja, origineel zwart. Zie je niet veel...
Updateje;
We hebben een (blauwe) zonneklep geplaatst. Met toeval gekocht eigenlijk uit een opgekochte zolder verzameling...
We hebben even gevogeld om het goed te monteren, maar het zit goed. De kleine zonnekleppen kunnen blijven zitten en het dak is nog goed te openen vanuit binnen.
Met de kunststof stelschroeven is het geheel nog te verstellen en te kantelen (voor de foto maar even laten zitten).
Ook is er een andere achterbank in gekomen.
Nu zijn we nog opzoek naar een zelfde soort skai bruine voorbank in goede staat en eventueel deurkaarten. Dus mocht iemand nog wat hebben dan hoor ik dat graag!
Updateje;
We hebben een (blauwe) zonneklep geplaatst. Met toeval gekocht eigenlijk uit een opgekochte zolder verzameling...
We hebben even gevogeld om het goed te monteren, maar het zit goed. De kleine zonnekleppen kunnen blijven zitten en het dak is nog goed te openen vanuit binnen.
Met de kunststof stelschroeven is het geheel nog te verstellen en te kantelen (voor de foto maar even laten zitten).
Ook is er een andere achterbank in gekomen.
Nu zijn we nog opzoek naar een zelfde soort skai bruine voorbank in goede staat en eventueel deurkaarten. Dus mocht iemand nog wat hebben dan hoor ik dat graag!