Jerre's Dyane6 '81
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
is een naar klusje. het beste is de kit te verwarmen met een verfbrander (niet te heet want het wil wel fikken) en dan met een verfkrabber krabben. als de kit goed warm is trek je makkelijker een flinke "rups" los. een tandarts haakje is heel erg fijn voor in de naadjes.
enne oja, een koud biertje binnen handbereik veraangenaamd dit klusje behoorlijk!
enne oja, een koud biertje binnen handbereik veraangenaamd dit klusje behoorlijk!
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 609
- Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 23:32
- Locatie: België
- Contacteer:
Pa's die auto's bekijken, dat ken ik ...
Aan onze Ami 8 was ook absoluut niks te zien, tot ik de kit uit de naden had verwijderd. Doeduzelf een plezier en steek er nu een paar uur extra werk in, gewoon om problemen in de toekomst te vermijden. Als er nu niks onder te kit blijkt te zitten, des te beter!
Aan onze Ami 8 was ook absoluut niks te zien, tot ik de kit uit de naden had verwijderd. Doeduzelf een plezier en steek er nu een paar uur extra werk in, gewoon om problemen in de toekomst te vermijden. Als er nu niks onder te kit blijkt te zitten, des te beter!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 264
- Lid geworden op: zo 24 aug, 2008 17:17
- Locatie: Dessel, België
De kit blijft toch maar zitten
Op een paar plekken een klein stukie eraf gehaald, er zit geen roest onder en de kit zit op de primer, dus het lijkt nu toch te gek om het er allemaal uit te gaan prullen.
Ondertussen wat aan het verven geweest
1ste laag
2de laag
En alle behandelde plekken op de bodem
Nu zijn we aan het zien achter een goeie laspost voor niet te veel geld, en dan kunnen we weer verder
Op een paar plekken een klein stukie eraf gehaald, er zit geen roest onder en de kit zit op de primer, dus het lijkt nu toch te gek om het er allemaal uit te gaan prullen.
Ondertussen wat aan het verven geweest
1ste laag
2de laag
En alle behandelde plekken op de bodem
Nu zijn we aan het zien achter een goeie laspost voor niet te veel geld, en dan kunnen we weer verder
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 512
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 16:58
- Locatie: naast me buuren in assen
ik zou voor alle zeker heid de kit er toch afhalen...
je hebt die hele toko nu uit elkaar liggen, je bent er nu toch mee bezig en je kunt er nu goed bij! ik zou het wel het doen, gewoon voor de zekerheid!
helemaal omdat je de rest ook al zo serieus aanpakt!
maar jou auto, jou keus...
en zo als ik al zei: je pakt het serieus aan! mooi om te zien! succes
je hebt die hele toko nu uit elkaar liggen, je bent er nu toch mee bezig en je kunt er nu goed bij! ik zou het wel het doen, gewoon voor de zekerheid!
helemaal omdat je de rest ook al zo serieus aanpakt!
maar jou auto, jou keus...
en zo als ik al zei: je pakt het serieus aan! mooi om te zien! succes
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 264
- Lid geworden op: zo 24 aug, 2008 17:17
- Locatie: Dessel, België
Zo, gistere dan begonnen aan het laswerk, het eerste plekje was wat geklooi, maar eenmaal alles juist was ingesteld ging het wel goed
En ook meteen maar geplamuurd.
De bodemplaten hebben we al gedaan
En links achteraan aan de wielkast, dit moet nog wat worden bijgewerkt enzo, maar het werd al wat laat.
vandaag gaan we dan alle plekken die al gelast zijn nog wat bijwerken en dan in de grondverf zetten.
En de rest van het laswerk is dan normaal voor volgend weekend.
En ook meteen maar geplamuurd.
De bodemplaten hebben we al gedaan
En links achteraan aan de wielkast, dit moet nog wat worden bijgewerkt enzo, maar het werd al wat laat.
vandaag gaan we dan alle plekken die al gelast zijn nog wat bijwerken en dan in de grondverf zetten.
En de rest van het laswerk is dan normaal voor volgend weekend.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 264
- Lid geworden op: zo 24 aug, 2008 17:17
- Locatie: Dessel, België
Tja, die plamuur zit er nu al op, en het staat al in de grondverf, zo erg zal dat toch wel niet zijn zeker
Eventjes zonder computer gezeten, dus tijd voor een update
Vorige week wat aan het verven geweest
Dan van het weekend de wielkasten gelast
En het stukje van het scharnier van de motorkap dat was afgebroken
En de wielkasten nog afgewerkt met plamuur
Eventjes zonder computer gezeten, dus tijd voor een update
Vorige week wat aan het verven geweest
Dan van het weekend de wielkasten gelast
En het stukje van het scharnier van de motorkap dat was afgebroken
En de wielkasten nog afgewerkt met plamuur
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- Berichten: 627
- Lid geworden op: do 28 mei, 2009 20:18
- Locatie: Ulestraten
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: ma 28 jul, 2008 22:04
- Locatie: Zwijndrecht
De keots beweegt altijd wel iets, het is een flexibel geheel. Plamuur daarentegen niet, dus dat gaat breken, dan kan er water in tot aan het metaal. En het blijft dan ook lang vochtig onder de plamuur, dat wil je niet.
Beter de mooi afgewerkte las laten zien, je bent er toch trots op, of niet.
En in veel gevallen zie je het toch niet, bijvoorbeeld op de bodemplaten, daar komt een mat overheen.
Beter de mooi afgewerkte las laten zien, je bent er toch trots op, of niet.
En in veel gevallen zie je het toch niet, bijvoorbeeld op de bodemplaten, daar komt een mat overheen.
Eend voor allen, allen voor eend..