Nog mooie foto's van jouw voiture?
-
- Gebruiker
- Berichten: 126
- Lid geworden op: di 26 jun, 2007 14:02
- Locatie: Kraggenburg
- Contacteer:
Ik heb niet de voorkant maar de achterkant aangepakt. Een boattail hoort geen uitstekende delen te hebben. Het scheelt bijna 60 kilo aan gewicht. De wagen stuurt een stuk strakker. RDW was er zo mee klaar en de APK was ook een fluitje. Het poetsen van de wielen was eigenlijk de rottigste klus (na 8 jaar verwaarlozing). Nu is hij eindelijk af : Le Patron 3Muskie schreef:Ik heb ook mijn neusje verbouwd.
De linker en rechter draagarm zijn verwijderd en vervangen door een typegoedgekeurde driewieler achterarm van Le Patron. De tank is verwijderd en nu ligt er in de passagiers voetruimte een tank van 21 liter. Verder is er eigenlijk niet veel aangepast voor de ombouw.
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
Zonnebloemen
In de Champagnestreek tussen de zonnebloemen die nu weelderig in bloei staan.
De boeren zijn druk met het binnenhalen van de graanoogst.
De boeren zijn druk met het binnenhalen van de graanoogst.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 512
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 16:58
- Locatie: naast me buuren in assen
ja! ik vind het gaaf! pat mooi bij hele gele van je wielen en je groene lak!björn schreef:he green duckman vind het wel rat staan
geeft een leuk ruig efect
onze nieuwe Visa Club! 0.7 2 cilinder!
nagenoeg roest vrij! heb hem van de week afgelopen week voledig gepolijst en gepoetst en de wielen gespoten knapte hij gigantisch vanop!
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
-
- Belgisch Meester Lasser
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: di 3 apr, 2007 18:03
- Locatie: Antwerp
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 150
- Lid geworden op: wo 6 apr, 2005 20:11
- Locatie: Beek
Gisteren mijn liefelijk blauwe eendje eens van de straat afgeplukt en een accu erin gedaan, stond al een paar maanden stil (blijft wonderlijk hoe die dingen na zolang stilstaan gewoon weer in 1 keer starten).
Eens grondig gepoetst en lekker wat door het limburgse landschap gaan tuffen!
Aangezien mijn vriend een goeie camera bij zich had konden fotokes natuurlijk niet uitblijven....en aangezien ze hier gek zijn op foto's...bij deze!!!!
Bovendien blijft het verwonderlijk hoe oud een eendje ook is ze blijven gewoon mooi, hoe dan ook!Ook al is deze eend toe aan een zware restauratie, ze blijft snorren en mooi!!!(vind ik dan)
Hahaha, ik werd er een beetje melig van....
Eens grondig gepoetst en lekker wat door het limburgse landschap gaan tuffen!
Aangezien mijn vriend een goeie camera bij zich had konden fotokes natuurlijk niet uitblijven....en aangezien ze hier gek zijn op foto's...bij deze!!!!
Bovendien blijft het verwonderlijk hoe oud een eendje ook is ze blijven gewoon mooi, hoe dan ook!Ook al is deze eend toe aan een zware restauratie, ze blijft snorren en mooi!!!(vind ik dan)
Hahaha, ik werd er een beetje melig van....
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 150
- Lid geworden op: wo 6 apr, 2005 20:11
- Locatie: Beek
Hahaha,nee he!
Ik dacht ook toen ik hem kocht, dat hij wel goed in mekaar zat, totdat ik alles eens grondig onderzocht had, helaas was hij toen al in mijn bezit....
Voorruitframe, dorpels, bodemplaten,voetenbak, staart stuk, spatborden,2 deuren, rot.
Chassis ziet er nog redelijk uit maar is ook al op verschillende plekken gelast en overheen gebitakt...ggrrmmbbll.
2 verschillende soorten veringen door mekaar, motor is lam (90/95km/h op zijn top) Dak is niks meer, stoelbekleding is ook ver heen, deurbekleding vies en valt er bijna vanaf...
zo kan ik nog wel ff doorgaan....
Maar toch....heeft nog APK tot 2010, dus ik blijf er mee rijden totdat het niet meer gaat.
Het liefst wil ik hem rijdend beetje bij beetje opknappen, en dat wordt denk ik een hele klus, vooral omdat ik veel uit handen moet geven.
Ik heb geen garage en geen sleutelplek en heb er ook geen brood van gegeten, dus ik ga wel zien wat er van gaat komen, maar deze eend moet en zal gered worden en blijven bestaan, koste wat het kost.....
Zou wel graag ergens een cursus lassen willen doen, dan was ik al een heel end...moet alleen de goeie cursus / leerschool vinden hahaha.
maar indd, je ziet het er eigenlijk niet aan!!Fraai stukje verstopwerk, zeker aan de buitenkant...totdat je de deurtjes opendoet hahaha.
Ik dacht ook toen ik hem kocht, dat hij wel goed in mekaar zat, totdat ik alles eens grondig onderzocht had, helaas was hij toen al in mijn bezit....
Voorruitframe, dorpels, bodemplaten,voetenbak, staart stuk, spatborden,2 deuren, rot.
Chassis ziet er nog redelijk uit maar is ook al op verschillende plekken gelast en overheen gebitakt...ggrrmmbbll.
2 verschillende soorten veringen door mekaar, motor is lam (90/95km/h op zijn top) Dak is niks meer, stoelbekleding is ook ver heen, deurbekleding vies en valt er bijna vanaf...
zo kan ik nog wel ff doorgaan....
Maar toch....heeft nog APK tot 2010, dus ik blijf er mee rijden totdat het niet meer gaat.
Het liefst wil ik hem rijdend beetje bij beetje opknappen, en dat wordt denk ik een hele klus, vooral omdat ik veel uit handen moet geven.
Ik heb geen garage en geen sleutelplek en heb er ook geen brood van gegeten, dus ik ga wel zien wat er van gaat komen, maar deze eend moet en zal gered worden en blijven bestaan, koste wat het kost.....
Zou wel graag ergens een cursus lassen willen doen, dan was ik al een heel end...moet alleen de goeie cursus / leerschool vinden hahaha.
maar indd, je ziet het er eigenlijk niet aan!!Fraai stukje verstopwerk, zeker aan de buitenkant...totdat je de deurtjes opendoet hahaha.
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73