Mijn dochter zit in groep 8 van Basisschool de Blokkendoos in Loon op Zand. Op woensdadg 22 juli, een uur of zes, gaan de 30 leerlingen een zegetocht houden door het dorp. Bedoeling is met Eendjes, om de kinderen zo een begin van een onvergetelijke avond te bezorgen. Rondritje duurt maar een kwartiertje, maar we hebben zelf maar twee eenden (de ouders).
Wil je ons helpen?
Laat even weten!
Ronald Poort
Wie kan ons op 22 juli helpen voor onze kinderen
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
let wel op met de gordelplicht voor kinderen.
kinderen onder de 1.35 meter mogen niet vervoerd worden als er geen gordels achterin de eend zitten. maar ik verwacht dat kinderen van groep 8 wel groter zijn dan 1.35 in de meeste gevallen.
hoe het verzekeringstechnisch zit zou ik al helemaal niet durven zeggen, maar wel iets om aandacht aan te besteden denk ik.
niet om iemand af te schrikken, maar ik hou wel van veilig.....
in elk geval heel veel plezier en ik hoop dat er genoeg eendjes beschikbaar zijn.
Ik kan helaas niet en het is voor mij ook een beetje uit de richting (en ik heb geen eend
)
kinderen onder de 1.35 meter mogen niet vervoerd worden als er geen gordels achterin de eend zitten. maar ik verwacht dat kinderen van groep 8 wel groter zijn dan 1.35 in de meeste gevallen.
hoe het verzekeringstechnisch zit zou ik al helemaal niet durven zeggen, maar wel iets om aandacht aan te besteden denk ik.
niet om iemand af te schrikken, maar ik hou wel van veilig.....

in elk geval heel veel plezier en ik hoop dat er genoeg eendjes beschikbaar zijn.
Ik kan helaas niet en het is voor mij ook een beetje uit de richting (en ik heb geen eend

Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: