Even voorstellen
-
- Beginner
Even voorstellen
Hallo,
Ooit begonnen in 1988 met een zwarte Visa Super E ben ik na vele jaren weer terug bij Citroën.
In juni heb ik bij Jan Kramer (Eendenspul) een 2cv4 gekocht. Volgens de papieren voor het eerst gekentend in NL in apr. 1977. Mijn eendje is "Special' en jaune cedràt (ac331 op het schutbord) en wat opvallende paarse bloemenstickers. Echt jaren '70 en ik (bouwjaar 1963) rij er met veel plezier in rond.
Ik weet nog niet hoe je hier foto's plaatst, daarom heb ik even een site aangemaakt met wat foto's:
http://www.jaunecedrat.webs.com/
Groeten,
Gaico
Ooit begonnen in 1988 met een zwarte Visa Super E ben ik na vele jaren weer terug bij Citroën.
In juni heb ik bij Jan Kramer (Eendenspul) een 2cv4 gekocht. Volgens de papieren voor het eerst gekentend in NL in apr. 1977. Mijn eendje is "Special' en jaune cedràt (ac331 op het schutbord) en wat opvallende paarse bloemenstickers. Echt jaren '70 en ik (bouwjaar 1963) rij er met veel plezier in rond.
Ik weet nog niet hoe je hier foto's plaatst, daarom heb ik even een site aangemaakt met wat foto's:
http://www.jaunecedrat.webs.com/
Groeten,
Gaico
Un jour tu verras on se rencontrera
Quelque part, n'importe où, guidés par le hasard
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Veel plezier ermee ziet er goed uit
We komen elkaar nog wel eens tegen (bij jan michien)
of op een meeting????
Michel
We komen elkaar nog wel eens tegen (bij jan michien)
of op een meeting????
Michel
Kijk ook eens op mijn site
www.michelenmichel.be
www.michelenmichel.be
-
- De Forumbelg
Super! Voor zij die het niet opgemerkt hadden, dit is normaal gezien een 4 Spécial zonder derde zijruit. De eerste eigenaar had er blijkbaar voor gekozen om er door de garage een derde zijruit in de te laten zetten. Je ziet dat de rubber op de carrosserie ligt en er niet in. Prachtig! En origineel NL ook nog, veel plezier ermee!
Yannick
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Beginner
Dank voor de reacties. Ik heb de verschillende sites bezocht en de mooie auto's bewonderd van Jerre, Yannick, MArtijn en Michel. Dat is het leuke van dit forum.
Heb inmiddels 2 foto's van m'n allereerste auto Visa Super E opgezocht en op mijn site gezet.
Groeten
Gaico
Heb inmiddels 2 foto's van m'n allereerste auto Visa Super E opgezocht en op mijn site gezet.
Groeten
Gaico
Un jour tu verras on se rencontrera
- Jeroen-citroen
- Moderator
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster