restauratie azu
- Jeroen-citroen
- Moderator
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Potjandorie....ik krijg helemaal geen meldingen meer dat er nieuwe berichten geplaatst zijn.....heb dus weer vele weken gemist en WOWEEEEEEEEEEEEEE, wat istie mooi geworden.........kan niet wachten deze fraaie 250 te zien op de besteleendmeeting !!!
Ik heb het zelf nog nooit zo ver geschopt een besteleend op zo'n manier te herbouwen.......en ik ben al 26 jaar bezig. Ben in 1986 begonnen met een AZU 1971, die is toen al door de RDW goedgekeurd (er waren geen papieren meer bij.....kwijt).
Maar sinds ik in 1988 mijn eerste huis kocht is het er niet meer van gekomen, staat nu 75% gerestaureerd hier in de "garage"
Ik heb het zelf nog nooit zo ver geschopt een besteleend op zo'n manier te herbouwen.......en ik ben al 26 jaar bezig. Ben in 1986 begonnen met een AZU 1971, die is toen al door de RDW goedgekeurd (er waren geen papieren meer bij.....kwijt).
Maar sinds ik in 1988 mijn eerste huis kocht is het er niet meer van gekomen, staat nu 75% gerestaureerd hier in de "garage"

-
- Las Expert
- Contacteer:
even een klein update
de azu is dinsdag naar de rdw geweest en dat is goed gegaan.
hij heeft een kenteken gekregen , ik doe er op dit moment echt alles aan om het zaterdag mee naar de betuwe rit te krijgen, maar dat ligt aan de tnt als die morgen mijn kenteken brengt
kentekenplaten zijn bestelt dus die kunnen er morgen op!
ook morgen word ie uitgelijnt en aok gekeurd!
spannend als het lukt voor zaterdag!
in die tussen tijd zit ik niet stil.
ben nu bezig met een koets restauratie van een ami 8 en daarna een koets van een 2cv wat een monsterklus word!
de azu is dinsdag naar de rdw geweest en dat is goed gegaan.
hij heeft een kenteken gekregen , ik doe er op dit moment echt alles aan om het zaterdag mee naar de betuwe rit te krijgen, maar dat ligt aan de tnt als die morgen mijn kenteken brengt
kentekenplaten zijn bestelt dus die kunnen er morgen op!
ook morgen word ie uitgelijnt en aok gekeurd!
spannend als het lukt voor zaterdag!
in die tussen tijd zit ik niet stil.
ben nu bezig met een koets restauratie van een ami 8 en daarna een koets van een 2cv wat een monsterklus word!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970