Hallo,
Ik heb mijn 2cv6 eindelijk optisch en technisch helemaal klaar jah er blijven natuurlijk altijd kleine dingen maar daar rijd je eend voor niet?
En aangezien ik er nu steeds meer mee ga rijden wil ik hem laten taxeren zodat ik hem goed kan verzekeren.
Ik heb zojuist meerdere rampverhalen gelezen van eenden die in de fik worden gestoken of worden aangereden Ik moet er niet aan denken!!
dus vandaar ook deze oproep.
Wie weet een goede taxateur in de omgeving van VENRAY.
Graag mij persoonlijk mailen ivm reclame..
Alvast bedankt!!!
Gr. roy
Gezocht goede taxateur
Trouwens kun je eigenlijk je eend gewoon laten taxeren, ik zie dat je bij opgave een assurantiepersoon moet opgeven.
Dit wil denk ik zeggen dat het via een verzekeringsmaatschappij moet gaan lopen??
Ik wil eigelijk gewoon een wettelijk taxatie-rapport en dan ga ik wel kijken waar ik hem onder breng...
Lijkt me een beetje krom dat een verzekeringsmaatschappij eigen taxateurs heeft of werkt het nu eenmaal zo???
Dit wil denk ik zeggen dat het via een verzekeringsmaatschappij moet gaan lopen??
Ik wil eigelijk gewoon een wettelijk taxatie-rapport en dan ga ik wel kijken waar ik hem onder breng...
Lijkt me een beetje krom dat een verzekeringsmaatschappij eigen taxateurs heeft of werkt het nu eenmaal zo???
Citroen 2cv6 Special '81
Mercedes-Benz CLA
Fiat Punto EVO
Mercedes-Benz CLA
Fiat Punto EVO
- Jeroen-citroen
- Moderator