Mijn ruitenwissermotor maakt meer geluid dan voorheen. Je hoort hem niet zozeer ratelen, maar wel 'zijn werk doen', zeg maar. Op zich niet zo ernstig, maar na een traumatische ervaring op een buitenlandse snelweg met hoosbuien en zonder ruitenwissers door een doorgebrand motortje, schrik ik van alles wat enigszins anders klinkt. Kan ik hier wat aan doen, of maakt het motortje altijd wel geluid als íe aanstaat?
Tevens zit mijn linker ruitenwisser een beetje los. Hoe kan ik dit wat vaster zetten zodat hij strakker op het raam zit?
Tanx! Groet Mascha
ruitenwisser(motor)
-
- Addicted user
- Contacteer:
Hallo Mascha, ik denk dat het tijd wordt dat je de ruitenwissermotor eens los haalt en alle stangetjes en bewegende delen weer voorziet van wat nieuw vet. Als de ruitenwisser goed op het asje zit dan mag hij niet los zitten, anders is je asje versleten en dan moet je een nieuw asje bestellen.
PS foto's verhelderen vaak veel, dus als je er niet uit komt, maak eens wat detailfoto's van de losse ruitenwisser.
PS foto's verhelderen vaak veel, dus als je er niet uit komt, maak eens wat detailfoto's van de losse ruitenwisser.