Motip spuitbussen (voordelig aanschaffen)

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Gast

Motip spuitbussen (voordelig aanschaffen)

Bericht door Gast » do 25 nov, 2004 18:40

Hallo,

Ben van plan om mijn eend van de winter in een nieuwe laklaag te spuiten, zodat ze in het voorjaar mooi bij staat.

Nu moet ik hiervoor heel wat spuitbussen kopen. Motip is verruit het goedkoopste alleen toch nog zijn 12,- per bus (RAL kleur)

Weet iemand misschien een adresje waar die bussen wat goedkoper zijn. Kwam wel wat goedkope adressen tegen op internet voor Motip spuitbussen alleeen zijn die niet in RAL kleuren.

Bullit
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Bullit » vr 26 nov, 2004 00:14

compressor?

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » vr 26 nov, 2004 00:24

Ik zou je willen afraden om je hele eend met Motip te spuiten. Het is dan wel goedkoop, maar een erg goede lak is het ook weer niet. Gebruik de zoekfunctie maar eens en zoek eens op de term Motip, dan kom je wel wat reacties tegen.

Voor bijwerken van platen werkt motip goed tot redlijk, maar een hele eend.

Ik zelf heb mijn spatborden gespoten met een ander merk. Deze spoot een stuk beter en de lak lijkt ook beter te houden.

Een van de nadelen is bijvoorbeeld dat de bus niet genoeg onder druk staat, dus hierdoor spuit die niet goed.

Als je voordelig uit wilt zijn kun je beter kwasten of rollen. Hierover zijn ook verschillende onderwerpen te vinden met behulp van de zoekfunctie.

Suc6. :wink:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Plaats reactie