Even voorstellen...Bart Veldhuizen uit Rhenen
-
- Gebruiker
- Contacteer:
hm...zat ik zelf ook aan te denken omdat ik ze niet zo ''gezellig'' vind...Wat hebben jullie hier voor oplossingen voor?
www.proxive.nl - autoreclame
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Gebruiker
- Contacteer:
haha geen 4 cilinder maar de vorige eigenaar had eerder wat problemen met een warme bobine waardoor de auto slecht starte als deze warm was. Toen heeft hij de bobine vervangen (met deze geen problemen) maar nu had hij voor de zekerheid die andere laten zitten zodat hij de stekkers kon omsteken wanneer hij niet zou willen starten...
Heb zojuist een donkerblauw reststukje tapijt gehaald en ga nu aan het snijden...
Heb zojuist een donkerblauw reststukje tapijt gehaald en ga nu aan het snijden...
-
- Gebruiker
- Contacteer:
zo het tapijtje ligt erin! ziet er toch alweer wat knusser uit zo ipv die rubberen matten...en voor 20 euro en een uurtje werk is het weer een leuke aanpassing...

- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Gebruiker
- Contacteer:
ja dat kleed over de bank is door de vrouw van de vorige eigenaar gemaakt, evenals de zonnekleppen in spijkerstof. Ze is nogal handig met stofjes etc... Maar vind het kleed wel grappig bij de auto!
-
- Gebruiker
- Contacteer:
de dyane is van het weekend verkocht...maar daar is vandaag weer een a-type voor terug gekomen die zo inneens op mn pad kwam... Wat ik er precies mee wil weet ik nog niet. Had eigenlijk de dyane verkocht omdat hij daar maar buiten stond te staan...en nu is daar dus een eend voor terug gekomen! Mocht er dus iemand een goed bod willen doen..hij mag weg...
Het is een 2cv6 club van 1981 met een km stand van 79000. Hij heeft net een verse APK waar hij zo door kwam. Er is 8 jaar geleden het een en ander aan gelast en er is een nieuw gegalvaniseerd chassis onder gekomen, tevens is de ventilatieklep vervangen door een kunstof versie en zijn de dorpels vervangen(waar van er 1 nu weer aan het roesten is). Hij heeft de laatste 2 jaar veel buiten gestaan waardoor de achterkant er slecht aan toe is, er is een gat gerot naast het achterlicht en de reservewielbak heeft her en der plekjes. Verder nog een mooie auto. Echt een hele goede basis om verder helemaal op te knappen. Het dak is kapot en die ga ik dus vervangen voor een nieuwe. Verder tikt het blokje iets (vooral bij stationair goed hoorbaar) dus daar zal ik nog even naar gaan kijken. Iemand ideeen?
Even gauw wat foto's

Het is een 2cv6 club van 1981 met een km stand van 79000. Hij heeft net een verse APK waar hij zo door kwam. Er is 8 jaar geleden het een en ander aan gelast en er is een nieuw gegalvaniseerd chassis onder gekomen, tevens is de ventilatieklep vervangen door een kunstof versie en zijn de dorpels vervangen(waar van er 1 nu weer aan het roesten is). Hij heeft de laatste 2 jaar veel buiten gestaan waardoor de achterkant er slecht aan toe is, er is een gat gerot naast het achterlicht en de reservewielbak heeft her en der plekjes. Verder nog een mooie auto. Echt een hele goede basis om verder helemaal op te knappen. Het dak is kapot en die ga ik dus vervangen voor een nieuwe. Verder tikt het blokje iets (vooral bij stationair goed hoorbaar) dus daar zal ik nog even naar gaan kijken. Iemand ideeen?
Even gauw wat foto's

- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Moderator
Mooie bak!
Vóór dit topic een verkooptopic wordt; als je je eend kwijt wil is er de markt.
Vóór dit topic een verkooptopic wordt; als je je eend kwijt wil is er de markt.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams