Hallo,
Ik zou graag een oldtimer, het liefst een 2cv, bezitten, maar heb geen ervaring hiermee. Het lijkt me fijn hier meer over te weten voordat ik er één aanschaf. Kan iemand mij aanraden wat ik het beste kan doen om over autotechniek meer te weten. Is er een andere manier om veel over de motor te leren dan gelijk een hbo-opleiding autotechniek bv te moeten gaan doen, zonder dat ik mensen ken waarbij ik kan meekijken.
Alvast bedankt voor reacties,
Groeten,
Lillianne
leren over autotechniek
-
- Regelmatige poster
Tja, je kunt volgens mij het beste contact leggen met 2CV-bezitters in je buurt. Met wat hulp, informatie en het forum kom je een heel eind. Sommige dingen moet je misschien laten doen maar met wat technisch inzicht en logisch nadenken kom je een eind.
Voor een beginner is het ook heel bepalend wat de kwaliteit is van de auto die je koopt en hoe vaak je hem gaat gebruiken. Een hobbyhok in de schuur is wat anders dan een dagelijkse gebruiksauto voor de deur.
Voor een beginner is het ook heel bepalend wat de kwaliteit is van de auto die je koopt en hoe vaak je hem gaat gebruiken. Een hobbyhok in de schuur is wat anders dan een dagelijkse gebruiksauto voor de deur.
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02
-
- Heavy user
ik weet niet of je in de buurt van rotterdam woont, maar het eendeei organiseert verscheidene korte cursussen waarin de verschillende technische delen van een eend aan bod komen. van algemeen tot specifieke dingen. geloof dat de 2cv4&6 club (of heten die nu 2cv club nl?) ook dit soort cursussen organiseert, maar hier heb ik geen ervaringen mee.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction