winter onderdak voor een eend?

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Plaats reactie
Peter Parker
Regelmatige poster
Regelmatige poster

winter onderdak voor een eend?

Bericht door Peter Parker » vr 21 aug, 2009 11:53

Als ik in de winter mijn eend zou willen stallen, kennen jullie mogelijkheden waar ik dat zou kunnen doen en is het nodig? Hoeveel zou zoiets kosten?

Nu weet ik dat je beter niet kan rijden als er gepekeld wordt, maar ik denk ook aan het regenachtige weer bij ons. Is dat erg nadelig voor een eend? Ik bezit geen garage of carport. Hij zou gewoon voor het huis moeten staan. Ik heb wel eens gedacht om er dan zo'n hoes om te doen, maar vraag me af of dat niete de aandacht trekt om daar iets hufterigs mee te doen. Graag jullie mening en ideeen!

dyane_maniac
Heavy user
Heavy user

Bericht door dyane_maniac » vr 21 aug, 2009 13:38

nooit een hoes gebruiken! hier blijft juist vocht onderzitten! verder is stalling ansich natuurlijk niet verkeerd, maar ik heb een tijd terug een voorruit uit mn dyane gehaald die al 3 maanden binnen stond, maar evengoed was het onder het rubber nog nat... dus ik denk dat je al een eind komt als je niet door de pekel gaat rijden.

btw, ik zie dat je in purmerend woont. ik huur op de van ijsendijkstraat een sleutelplek van 20m2 en betaal daar 100 euro/maand voor. en dan moet je een jaarcontract tekenen. misschien dat je een stallingsplek nog wel ergens goedkoper vind, maar een sleutelplek helaas niet vrees ik
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction

Plaats reactie