hey, ik heb een vraagje. . . op de snelheidsmeter van mijn 2cv6 spécial van '88 staan rode streepjes, in het begin dacht ik dat die streepjes het einde van mijn versnelling annduiden, maar ik kan met gemak 37 kph rijden in eerste versnelling, en het rode streepje staat op 29 kph. . . waarvoor dienen die rode streepjes dan?
grtz
rode streepjes
-
- Veelvuldig poster
het zijn inderdaad schakel momenten .
die ik strikt aanhoud in mijn eend ,hoewel 90 in zijn drie maar weinig mensen doen. ik zou er niet te veel over heen gaan met een standaard blok anders jaag je hem wel heel erg hoog in de toeren, wel opletten dat je de juiste bak hebt . mijn visa blok in de bestel eend vind dit wat minder die streepjes maar die maakt dan ook wat minder toeren dan een eend blok
die ik strikt aanhoud in mijn eend ,hoewel 90 in zijn drie maar weinig mensen doen. ik zou er niet te veel over heen gaan met een standaard blok anders jaag je hem wel heel erg hoog in de toeren, wel opletten dat je de juiste bak hebt . mijn visa blok in de bestel eend vind dit wat minder die streepjes maar die maakt dan ook wat minder toeren dan een eend blok
2cv6 azu-b 250