openen motorkap
-
- Beginner
openen motorkap
Ik heb zonet een cv 2 gratis gekregen. bouwjaar 1987, de wagen staat al reeds 2 jaar stil en is redelijk roest! Maar ik weet hoe ik de motorkap moet openen, naast de deur is er een knop waar je precies aan kan trekken maar deze zit vast. Ik durf niet te hard trekken uit schrik iets stuk te maken. en hoe open je het dak ? Grtz Sander
Als je vooraan in het midden, achter de bumper tast voel je daar een haakje. Trek eraan en hef dan de motorkap handmatig op. Het dak hangt ervan af, is het een buitensluiter of binnensluiter. Bij een buitensluiter trek je aan de twee haakjes aan de voorkant van het dak, daar komt dan een stukje band uit, geen schrik hebben en gewoon trekken. Dan komt het dak uit het haakje en lukt het normaalgezien wel. Een binnensluiter ken ik niet zo goed.
2cv spécial 1986
C5 break SX
C5 break SX
-
- Beginner
bedankt voor de info, de motorkap had ik intussen al gevondenduckie schreef:Als je vooraan in het midden, achter de bumper tast voel je daar een haakje. Trek eraan en hef dan de motorkap handmatig op. Het dak hangt ervan af, is het een buitensluiter of binnensluiter. Bij een buitensluiter trek je aan de twee haakjes aan de voorkant van het dak, daar komt dan een stukje band uit, geen schrik hebben en gewoon trekken. Dan komt het dak uit het haakje en lukt het normaalgezien wel. Een binnensluiter ken ik niet zo goed.
Morgen even kijken voor het dak
Grtz
-
- Gebruiker
dak openen
Hallo,misschien rijden er meer eenden bij jouw in de omgeving.
Altijd handig voor raad en daad.
Waar woon je ongeveer?
Succes met de eend,namens eendrijder Henk
Altijd handig voor raad en daad.
Waar woon je ongeveer?
Succes met de eend,namens eendrijder Henk
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: