lelijke eendje en ami 6je
-
- Las Expert
- Contacteer:
bij de stoot rubber zal vast wel roest zitten!
als het nog hard is gelijk kaal halen en goed behanden!
die stalen tank kun je met diesel olie schoon maken en daarna omspoelen met thinner en een blik tank sealer erin gooien!(een soort lak)
als een plastic tank past?? Geen idee
als het nog hard is gelijk kaal halen en goed behanden!
die stalen tank kun je met diesel olie schoon maken en daarna omspoelen met thinner en een blik tank sealer erin gooien!(een soort lak)
als een plastic tank past?? Geen idee
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
- Eendeke
- Veelvuldig poster
Hallo Allemaal,
Morgen zal ik maar eens even wat foto's schieten. Alle plaatwerkdelen die los kunnen, behalve de deuren, zijn eraf en mee naar huis. Ik ben druk bezig met ontroesten en daarna verven etc etc. De binnenspatborden van voor zijn vandaag gelast Kan ik daar ook verder mee.....
De tank lijkt niet meer te redden (iig niet op korte termijn) Doordat ze hem 30 jaar geleden halfvol/vol hebben weggezet is ie erg vies geworden. Ook de vlotter is meuk geworden.
Ik hang er nu eerst een plastic onder (heb ik nog liggen), maar natuurlijk heb ik het liefst een goede metalen Ik ben dan ook van plan om maar meteen alle benzine leidingen te vervangen ivm rotzooi. Slim?
Groetjes!
Morgen zal ik maar eens even wat foto's schieten. Alle plaatwerkdelen die los kunnen, behalve de deuren, zijn eraf en mee naar huis. Ik ben druk bezig met ontroesten en daarna verven etc etc. De binnenspatborden van voor zijn vandaag gelast Kan ik daar ook verder mee.....
De tank lijkt niet meer te redden (iig niet op korte termijn) Doordat ze hem 30 jaar geleden halfvol/vol hebben weggezet is ie erg vies geworden. Ook de vlotter is meuk geworden.
Ik hang er nu eerst een plastic onder (heb ik nog liggen), maar natuurlijk heb ik het liefst een goede metalen Ik ben dan ook van plan om maar meteen alle benzine leidingen te vervangen ivm rotzooi. Slim?
Groetjes!
-
- Heavy user
-
- Heavy user
die harde plasticke leiding kun je misschien nog wel schoonboenen/doorspuiten, maar die rubberen leidingen dus zoieso vervangen om andere rednen dan troep. en tsja ik kan niet beoordelen hoe vies die harde leiding is, maar als dat echt bagger is zou ik een nieuwe of goede tweedehands steken
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: