matzwart(ig):
Gelig/oranje-ig:
Beige-ig:
Blauw(ig):
Matte lak? Basecoat is van nature mat, en in blank mat zit geen poeier. Overigens lijkt me sterk, want die matte lak doen ze gewoon met kalk, dus ik zie het probleem niet. Waarschijnlijk is het zo dat ze op waterbasis lak niet in mat maken, maar ja als je blank mat er over zet zie ik daar ook het probleem niet in.Punky schreef:Matte felle kleuren zijn inderdaad ook eht de moeite waard, maar volgens mij mogen ze geen matte lak meer maken. Er was iets met de poeder die ze toevoegen aan de lak.
Heb dit namelijk ook al overwogen.
Ik deel je mening trouwens over de veelvoorkomende matte kleurkeuzes. daarom dat ik toch steeds naar het Beige neig, omdat het zwart/groen/grijs al zo vaak gedaan is. Met name in combi met rode velgen. Mar ergens trekken deze "vogelpoep" kleuren me wel.
wat is mica?backfire schreef:Wat ook heel erg gaaf is, is om een heldere blauw of oranje met een beetje mica, daaroverheen mat blanke lak. Of als je het zelf gaat doen, gewoon basecoat met mica zonder de blanke lak, dan krijg je ook wat sneller je patina looks.