voosretllen en meteen oplossing gezocht!!!
-
- Beginner
voosretllen en meteen oplossing gezocht!!!
Hallo allemaal, ik ben Charlotte en heb bijna drie jaar eend gereden een aantal jaar terug, toen onze eerste zoon een half jaarwas hebben we hem weg gedaan, ik heb daar nog steeds spijt van!!! dus nu het blijft kriebelen wil ik weer de opties van een eend bekijken, we hebben alleen nu drie kinderen!!! is het mogelijk drie gordels op de achterbank van een eend te monteren?
-
- Veelvuldig poster
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
-
- Gebruiker
welkom
Welkom op 2cv-forum en succes met de eend,
namens eendrijder Henk

namens eendrijder Henk

-
- Veelvuldig poster
In het laatste nummer van Planete 2cv staat een achterbank die je kunt neerklappen. En hij heeft een iets andere constructie dan de normale, zodat de middelste buis lager zit.
Je kunt dan met z'n drieen achterin zitten.
Met gordels kun je altijd zelf iets (laten) maken, mijn voorkeur zou in ieder geval uitgaan naar driepuntsgordels. Met alleen heupgordels knallen je kinderen nog steeds met hun tanden op de metalen buis van de voorbank.
En welkom...
Je kunt dan met z'n drieen achterin zitten.
Met gordels kun je altijd zelf iets (laten) maken, mijn voorkeur zou in ieder geval uitgaan naar driepuntsgordels. Met alleen heupgordels knallen je kinderen nog steeds met hun tanden op de metalen buis van de voorbank.

En welkom...
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Regelmatige poster
Ik heb een derde heupgordel in de eend gemaakt en heb jaren met drie kinderen rond gereden. Ze vonden het prima. Bij langere afstanden kreeg de middelste een kussentje onder zijn achterste.
Begin dit jaar echter vonden we de 2CV toch te klein, kinderen waren toen 6, 9 en 12 jaar oud. Tot die tijd gaat 3 kids prima. We bewegen ons nu voort in een Volvo 245 en soms in de 2CV.
Begin dit jaar echter vonden we de 2CV toch te klein, kinderen waren toen 6, 9 en 12 jaar oud. Tot die tijd gaat 3 kids prima. We bewegen ons nu voort in een Volvo 245 en soms in de 2CV.
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02
-
- Beginner
- Jeroen-citroen
- Moderator
Welkom op het forum.
3 kinderen op de achterbank is niet leuk voor de gene die in het midden zit ik heb het als kind 4,5 jaar mogen beleven en heb nu nog pijn in mijn stuitje
Een derde gordel valt niet onder de type goedkeuring dus kijk daar wel mee uit als je kids je lief zijn.
Ik zou zeggen koop een leuke eend voor de hobby en wat anders voor het dagelijkse vervoer
3 kinderen op de achterbank is niet leuk voor de gene die in het midden zit ik heb het als kind 4,5 jaar mogen beleven en heb nu nog pijn in mijn stuitje

Een derde gordel valt niet onder de type goedkeuring dus kijk daar wel mee uit als je kids je lief zijn.
Ik zou zeggen koop een leuke eend voor de hobby en wat anders voor het dagelijkse vervoer

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Veelvuldig poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster