De 6e 2CV.NL Forum Trofee is verdwenen!
Moderator: Hanzzl69
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
ik veesde het al dus ja zat ik wel goed .
zo jammer , hopen dat ie zich nog meld .
ik ben wel voorstander om mischien er een e mail op te zetten mischien werkt dit beter .
voor een leek zo op een bom vol forum te komen is het mischien moeilijk om je weg te vinden dit met alleen maar www.2cv.nl. kom je eerst op en startpagina dan moet je al slim genoeg zijn om te beginnen rond te neuzen voor het juiste topic te vinden???
zo jammer , hopen dat ie zich nog meld .
ik ben wel voorstander om mischien er een e mail op te zetten mischien werkt dit beter .
voor een leek zo op een bom vol forum te komen is het mischien moeilijk om je weg te vinden dit met alleen maar www.2cv.nl. kom je eerst op en startpagina dan moet je al slim genoeg zijn om te beginnen rond te neuzen voor het juiste topic te vinden???
see you when you see me
-
- Veelvuldig poster
ik ga er vanuit de de trofee eigenlijk "gekidnapt" is. Het is zeer waarschijnlijk wel iemand die het topic gevolgd heeft. De trofee is er doelbewust weggehaald. Het is bijna onmogelijk dat iemand daar per ongeluk gegraven en het kistje gevonden heeft. Er was absoluut niemand in de buurt en niemand heeft mij zien graven... Ook de stickers gaven geen enkele aanleiding daar per ongeluk te gaan zoeken.
Vooral het kistje is een zwaar verlies...Ik zal toch contact opnemen met de lokale gendarmerie, mss dat men daar iets weet....De lokale gazet zal ik ook gaan benaderen.
Of ......misschien als we het vriendelijk vragen
of een "losgeld" aanbieden...
Vooral het kistje is een zwaar verlies...Ik zal toch contact opnemen met de lokale gendarmerie, mss dat men daar iets weet....De lokale gazet zal ik ook gaan benaderen.
Of ......misschien als we het vriendelijk vragen

2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
Ik heb het met joe eens! Jammer dat hij weg is zeg... Nu moet er zeker een nieuwe worden gesponsord? Als actief trofee zoeker meld ik mij aan
Is het overigens mogelijk om iedere trofee anders te maken? Dat doen ze op dat andere forum volgens mij ook en dat houd het iets dynamischer vind ik
Ik zal in ieder geval een nieuw briefje uitprinten en lamineren in piratenstijl. Welk e-mailadres/telefoonnummer zal ik er op zetten?

-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ik heb net TR-00-FE@2cv.nl aangemaakt.Rossero schreef:Ik zal in ieder geval een nieuw briefje uitprinten en lamineren in piratenstijl. Welk e-mailadres/telefoonnummer zal ik er op zetten?

Bij de RDW niet bekend als kenteken.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Regelmatige poster
Anne is verdrietig en boos dat de trofee gestolen is, ik heb er slecht van geslapen. Het was bloedheet die dag, geen mens te zien in de hele omgeving. Ik ben zelfs nog op de uitkijk gaan staan. Auto was vanaf de weg niet te zien. Aan de kant van het kanaal ook geen wandelaars, fietsers, niks...
Toen we weg wilden gaan kwamen er twee fietsers langs, mensen die al op leeftijd waren. Maar die kunnen nooit gezien hebben wat wij gedaan hebben daar omdat we in de auto wilden stappen. Voor de rest niemand gezien. Of misschien zoals Joe zegt dat iemand ons stiekem in de gaten heeft gehouden. Of misschien dat de stickers ons verraden hebben.
Zijn allemaal hersenspinsels maar de trofee is weg en dat is shit!!!
Rosero: geruime tijd geleden hebben wij, de familie A. (Tom en mama Duckpower, E.G. en Anne) aangegeven bij Hanzzl dat wij besloten hebben de eerstvolgende trofee te sponsoren. Aan die belofte houden wij ons uiteraard.
Dan kan Hanzzl jouw eventueel op de wachtlijst zetten voor de volgende trofee.
Zo gauw wij een nieuwe trofee hebben dan zullen wij dat hier berichten.
grt.
Ans
Toen we weg wilden gaan kwamen er twee fietsers langs, mensen die al op leeftijd waren. Maar die kunnen nooit gezien hebben wat wij gedaan hebben daar omdat we in de auto wilden stappen. Voor de rest niemand gezien. Of misschien zoals Joe zegt dat iemand ons stiekem in de gaten heeft gehouden. Of misschien dat de stickers ons verraden hebben.
Zijn allemaal hersenspinsels maar de trofee is weg en dat is shit!!!
Rosero: geruime tijd geleden hebben wij, de familie A. (Tom en mama Duckpower, E.G. en Anne) aangegeven bij Hanzzl dat wij besloten hebben de eerstvolgende trofee te sponsoren. Aan die belofte houden wij ons uiteraard.
Dan kan Hanzzl jouw eventueel op de wachtlijst zetten voor de volgende trofee.
Zo gauw wij een nieuwe trofee hebben dan zullen wij dat hier berichten.
grt.
Ans
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Veelvuldig poster
Nja, verdrietig is wat overdreven
maar t zit me wel dwars.
Snap ook niet wat een wildvreemde nou met die trofee moet? op zijn schouw zetten? Yeey ik heb en 2cv.nl trofee en geen idee wat het eigenlijk is?
Dat ze de rest willen hebben okee, maar die trofee?
Op naar de volgende dan maar he!

Snap ook niet wat een wildvreemde nou met die trofee moet? op zijn schouw zetten? Yeey ik heb en 2cv.nl trofee en geen idee wat het eigenlijk is?
Dat ze de rest willen hebben okee, maar die trofee?
Op naar de volgende dan maar he!
2cv Vert Tuilleries 1975
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Leuk ...??Willem2 schreef:Balen zeg, ik vind het raar, misschien is ie gejat door leden van het kever forum....![]()
![]()
![]()
Dan zal ik zo snel mogelijk beginnen met een nieuw kistje, tenminste, als jullie dat goed/ leuk vinden.
Euh, nee ... dat is geweldig leuk!

Als je dat op kan brengen. Het moet ook voor jou leuk blijven hoor.
Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster