Gespot!
-
- Regelmatige poster
Van 't weekend in Kijkduin/Den Haag geweest en verschillende eenden gezien daar: vrijdagavond een rood/witte in de stad zien rijden, zaterdag een rode zien rijden en een rode geparkeerd zien staan ergens tussen Kijkduin en Den Haag in (zat in de stadsbus dus het ging te snel om kentekens te zien). Zondag in Kijkduin een blauwe met wat roest zien staan (foto volgt) en op de terugweg naar huis op de A2 tussen Utrecht en Den Bosch zijn we in de HY ingehaald door een (licht)rode eend NK-61-HV.
yeah weer een rijdende eend........
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Zeist
Vandaag reed een rood zwarte Charleston op de Nepveulaan om 18.20 uur.
En stond een blauwe eend, niet moeders mooiste meer, op de Bergweg ter hoogte van de BMW-dealer, kenteken LL-76-nogwat. Is dat niet de eend van een van de voormalige docenten van de 2CV Club Nederland Eendologie cursussen uit 2002, waar ik zelf les van had? Ben z'n naam kwijt maar hij kwam uit Amsterdam. Lange magere zachtaardige man met bril.
Vandaag reed een rood zwarte Charleston op de Nepveulaan om 18.20 uur.
En stond een blauwe eend, niet moeders mooiste meer, op de Bergweg ter hoogte van de BMW-dealer, kenteken LL-76-nogwat. Is dat niet de eend van een van de voormalige docenten van de 2CV Club Nederland Eendologie cursussen uit 2002, waar ik zelf les van had? Ben z'n naam kwijt maar hij kwam uit Amsterdam. Lange magere zachtaardige man met bril.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Gisteren deze blauwe gespot in Boesingheliede:
Enkele minuten later zag ik deze gele in Haarlem:
Enkele minuten later zag ik deze gele in Haarlem:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Afgelopen dinsdag op de parkeerplaats van de Jumbo aan de Broekhovenseweg in TIlburg, de mintgroene Dyane van de Prinses van Bilturg. Dit was rond 17:30uur.
En op 22 augustus in Valkenburg op de Nieuwe Weg, een driewieler:
En op 22 augustus in Valkenburg op de Nieuwe Weg, een driewieler:
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Vanmiddag heb ik de mooie blauwe eend van André gespot.
Ami 8 Club (1970)
-
- Regelmatige poster
Vanmorgen in Den Bosch op de Pettelaarseweg:
die zie ik daar wel vaker staan. En op de Hekellaan reed rond 3 uur een rode eend met vierkante koplampen, RT-14-?? dacht ik. En later vanmiddag in Nijmegen een blauwe eend zien staan waar je de stad inrijdt vanuit Den Bosch.
die zie ik daar wel vaker staan. En op de Hekellaan reed rond 3 uur een rode eend met vierkante koplampen, RT-14-?? dacht ik. En later vanmiddag in Nijmegen een blauwe eend zien staan waar je de stad inrijdt vanuit Den Bosch.
yeah weer een rijdende eend........
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Amersfoort, 3 sept 2009
Op de Mozartweg stapte deze middag een meisje uit een beige Dyane RT-..-57, bij de bloemenzaak op de hoek met de Ringweg Randenbroek. De bestuurder wachte op haar en spotte ondertussen mijn 2cv in vrijwel dezelfde kleur.
Ze vertrokken over de Mozartweg richting het noorden, met bloemen.
Op de Mozartweg stapte deze middag een meisje uit een beige Dyane RT-..-57, bij de bloemenzaak op de hoek met de Ringweg Randenbroek. De bestuurder wachte op haar en spotte ondertussen mijn 2cv in vrijwel dezelfde kleur.
Ze vertrokken over de Mozartweg richting het noorden, met bloemen.
Hanzzl69
-
- Heavy user
Even mn iPhone leegeschud:
Poos terug gespot in Houten op bedrijventerrein
Gemeentehuis Nieuwegein begin juli. Geparkeerd door een vrouw?
Vorige week gespot langs de gracht in Delft
Omdat niemand anders het doet mn eigen eend vorige week maar even gespot in Zaandam
Twee steenworpen afstand om de hoek bleek deze nog te staan
Deze staat regelmatig in Wijk bij Duurstede geparkeerd. Eindelijk een keer op de foto gekregen.
Poos terug gespot in Houten op bedrijventerrein
Gemeentehuis Nieuwegein begin juli. Geparkeerd door een vrouw?
Vorige week gespot langs de gracht in Delft
Omdat niemand anders het doet mn eigen eend vorige week maar even gespot in Zaandam
Twee steenworpen afstand om de hoek bleek deze nog te staan
Deze staat regelmatig in Wijk bij Duurstede geparkeerd. Eindelijk een keer op de foto gekregen.