het kistje op zich is waarschijnlijk ook al de moeite van het jatten waard!Anne schreef:Nja, verdrietig is wat overdreven maar t zit me wel dwars.
Snap ook niet wat een wildvreemde nou met die trofee moet? op zijn schouw zetten? Yeey ik heb en 2cv.nl trofee en geen idee wat het eigenlijk is?
Dat ze de rest willen hebben okee, maar die trofee?
Op naar de volgende dan maar he!
De 6e 2CV.NL Forum Trofee is verdwenen!
Moderator: Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Misschien heeft de vinder nog niet kunnen posten? Of iemand leest mee en heeft 'm gejat...
Kistje is in ieder geval bijna klaar . Nog even een beetje mooi oud maken (lees: even spelen met de gasbrander) en de sluitingen erop. Het is er deze keer een geworden van Frans eiken, leek me wel toepasselijk.
Nu nog een Trofee voor erin...
Kistje is in ieder geval bijna klaar . Nog even een beetje mooi oud maken (lees: even spelen met de gasbrander) en de sluitingen erop. Het is er deze keer een geworden van Frans eiken, leek me wel toepasselijk.
Nu nog een Trofee voor erin...
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
zo jij bent supppperrr zeg .
indeed echt wel jammer , hopend dat we nog een melding krijgen dat deze lui het wat moeilijk heeft met het forum of zo .
zeg het Mama Duck echter je rug heb je die fabriek bedrijf , daar zijn dacht ik 2 ramen in .
als iemand binnen stond en een beetje achteruit inhet donker mee te koekeloeren , gewacht tot je weg was en dan zijn slag heeft geslagen .
maar indeed je kan je er op kapot alsen als als als.
prayin' dat ie nog komt , maar de moed niet laten zakken we gaan zo verder , en moest de jatter hem hebben en lekker mee lezen dat ie op een keer van de schouw afdonderd op je kop lekker peuuu
indeed echt wel jammer , hopend dat we nog een melding krijgen dat deze lui het wat moeilijk heeft met het forum of zo .
zeg het Mama Duck echter je rug heb je die fabriek bedrijf , daar zijn dacht ik 2 ramen in .
als iemand binnen stond en een beetje achteruit inhet donker mee te koekeloeren , gewacht tot je weg was en dan zijn slag heeft geslagen .
maar indeed je kan je er op kapot alsen als als als.
prayin' dat ie nog komt , maar de moed niet laten zakken we gaan zo verder , en moest de jatter hem hebben en lekker mee lezen dat ie op een keer van de schouw afdonderd op je kop lekker peuuu
see you when you see me
-
- Regelmatige poster
Wij gaan morgen de nieuwe trofee bestellen (E.G., Anne en ik).
Weet niet hoe lang dit gaat duren, we hebben iets moois in gedachte!!
We houden jullie op de hoogte.
E.G.heeft vandaag met de gendarmerie van Bree gebeld maar daar was niks afgegeven. Gaat nog contact opnemen met de plaatselijke krant.
Wie weet.
Weet niet hoe lang dit gaat duren, we hebben iets moois in gedachte!!
We houden jullie op de hoogte.
E.G.heeft vandaag met de gendarmerie van Bree gebeld maar daar was niks afgegeven. Gaat nog contact opnemen met de plaatselijke krant.
Wie weet.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Dat vind ik op zich wel een aardig idee. Zeker als het straks in de krant gaat staanAnne schreef:Is het trouwens niet mogelijk om dit stuk afgesloten te maken? Zodat je je moet aanmelden voor je kunt lezen.
nu kan iedereen hier gewoon meelezen, lid of niet...
Altijd kans dat iemand meeleest en dat ding gaat halen, alleen voor de trofee of kistje ofzo...
Eend voor allen, allen voor eend..
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Is mogelijk. Ik ga het even overleggen met de rest van de mods/beheerders...Hanzzl69 schreef:Geen idee, een vraag voor een moderator.Anne schreef:Is het trouwens niet mogelijk om dit stuk afgesloten te maken? Zodat je je moet aanmelden voor je kunt lezen.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black