Band van de velg halen zonder te beschadigen.
Band van de velg halen zonder te beschadigen.
Ik heb laatst m'n band van de velg gehaald omdat de band niet mee APK waardig was.Toen heb ik er een band met binnenband opgelegd, omdat we die nog hadden liggen.Nu is die binnenband lek en moet dus weer de band van de velg.Hoe doe ik dat zonder de velg te beschadigen?Ik heb het de afgelopen keer met 3 bandenlichters gedaan maar toen kwam er best wat verf mee.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Bij de bandenboer is het snelst. Maar dat kost je al gauw tussen de 10 en 15 Euro per velg.
Met bandenlichters is wel te doen, maar doe er dan wat doeken tussen zodat je niet direct op de lak stoot. Michelin lukt zoiezo, Mabor ook wel maar Firestone is te stug om met de hand te doen.
Met bandenlichters is wel te doen, maar doe er dan wat doeken tussen zodat je niet direct op de lak stoot. Michelin lukt zoiezo, Mabor ook wel maar Firestone is te stug om met de hand te doen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
gewoon een stukje rubber tussen de bandenlichter en de velg houden , een stukje uit een band knippen is het makkelijkste .
er zijn ook speciale nylon blokken te koop om er tussen te doen.
wel even na het monteren van de band controleren of je alle rubbers nog hebt, ik ben er al eens een kwijt geweest , die dus in de band zat.
er zijn ook speciale nylon blokken te koop om er tussen te doen.
wel even na het monteren van de band controleren of je alle rubbers nog hebt, ik ben er al eens een kwijt geweest , die dus in de band zat.