Dyane eind overbrenging in eendenbak.
Dyane eind overbrenging in eendenbak.
Hoe werkt zoiets eigenlijk?Is het makkelijk in je bak te bouwen?Ik ben niet zo'n scheurijzer maar ik ben wel benieuwd hoe het in elkaar zit.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Als je zelf goed kunt sleutelen is het goed te doen, ja hoe werkt zo iets, je maakt je bak open, haalt de differentieel er uit en de daarbij behorende as in je versnellingsbak. Deze vervangen door de dyane versie. Vervolgens moet je de boel uitlijnen met vulplaatjes, zodat de tandwielen elkaar op de juiste plek raken. Dat laatste heb ik laten doen, want dat is wel erg secuur. Doe je dat verkeerd dan ligt je bak erg snel in puin. Je hebt er 0,0 aan als je geen opgevoerde motor hebt en dat heeft te maken met het feit dat de orginele bak heel erg goed berekend is op de luchtweerstand en het vermogen van de motor.
hier de verschillende naast elkaar
hier de verschillende naast elkaar