originele eendantenne
antenne
Zoals ik in mijn eerste bericht onder dit onderwerp al meldde zoek ik heftig naar een (naar mijn mening) originele Eendantenne. Toevallig kom ik er weer een tegen.
Ga tegenwoordig niet meer zonder camera de deur uit!
Ik hoop dat met jullie, hulp mijn, wens eens in vervulling mag gaan.
Hierbij de foto.
Groeten,
Ger Sevink
Ga tegenwoordig niet meer zonder camera de deur uit!
Ik hoop dat met jullie, hulp mijn, wens eens in vervulling mag gaan.
Hierbij de foto.
Groeten,
Ger Sevink
antenne
In een keer goed!
Ger
Ger
antenne
Ik ga in Frankrijk wel proberen een dergelijke antenne op de kop te tikken.
Van mij mag het slot er op.
Groeten Ger
Van mij mag het slot er op.
Groeten Ger
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik kwam vandaag nog wat oude foto's tegen, ook een van mijn eend (ca 1980) met een speciale eenden antenne. De antenne zat op en een of andere manier vastgeklemt. Er was in iedergeval geen gat voor geboord. Er moest wel een snee gemaakt worden in de rubber afdichting boven de voorruit. Het gevolg was een prima lekkage dus dat ding er maar snel weer af gehaald.
Schultenbräu das ist mein Bier !
antenne
De antenne is nog steeds niet gevonden!
Blijf hopen op jullie hulp.
Ger Sevink
Blijf hopen op jullie hulp.
Ger Sevink
-
- Beginner
originele eendantenne
Het wachten en zoeken beloond!
Tijdens het bezoek aan een brocante in Frankrijk tegen een gootantenne aangelopen.
Het is precies een exemplaar zoals ik voor ogen had, zwaar verchroomd metalen huis met zelfs een uitschuifbare antenne en dat voor maar 2 euri!
Helaas had de man er maar een anders had ik ze allemaal meegenomen om er de liefhebbers een plezier te doen.
Tijdens het bezoek aan een brocante in Frankrijk tegen een gootantenne aangelopen.
Het is precies een exemplaar zoals ik voor ogen had, zwaar verchroomd metalen huis met zelfs een uitschuifbare antenne en dat voor maar 2 euri!
Helaas had de man er maar een anders had ik ze allemaal meegenomen om er de liefhebbers een plezier te doen.
Sjoerdje schreef:Lees ik hier iets over antennes!
Ik ben op zoek naar een DEGELIJKE antenne die aan de zijkant gemonteerd wordt, en langs de A-stijl omhoog loop.
Voorwaarde is, dat het chroom ook chroom is en geen kunststof troep.
Heeft iemand misschien een adresje?
Groetjes, Sjoerdje...
De betere auto materialen zaak heeft echt wel z'on antenne hoor, anders kunnen ze die ook wel bestellen.
Nee, TV in de eend is mij iets te modern.
Het is een degelijke metalen antenne, gemonteerd in het driehoekje tussen A-stijl en voor-spatbord; als ik hem helemal uittrek, komt hij boven de wagen uit.
Dit is voor ontvangst in ieder geval niet nodig.
Radio 2 (ja ik word langzaam een ouwe lul ) is in half ingeschoven toestand perfect te bereiken.
Alleen een ontstoorsetje moet ik nog eens aanschaffen.
Vooral bij lage snelheid/toeren zoemt er vanalles mee op de achtergrond.
Het is een degelijke metalen antenne, gemonteerd in het driehoekje tussen A-stijl en voor-spatbord; als ik hem helemal uittrek, komt hij boven de wagen uit.
Dit is voor ontvangst in ieder geval niet nodig.
Radio 2 (ja ik word langzaam een ouwe lul ) is in half ingeschoven toestand perfect te bereiken.
Alleen een ontstoorsetje moet ik nog eens aanschaffen.
Vooral bij lage snelheid/toeren zoemt er vanalles mee op de achtergrond.
2CV6 CLUB '86 Grijs
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project