schokken
schokken
hoi, mijn 2cv loopt nu zoals het moet... dankzij jullie advies (waarvoor dank) maar toch is er nog 1 ding...
als ik in eerste wil vertrekken, dan schokt mijn eend als een gek. geef ik nu weinig gas of veel gas --> geen verandering... hoe komt dit?
grtz
als ik in eerste wil vertrekken, dan schokt mijn eend als een gek. geef ik nu weinig gas of veel gas --> geen verandering... hoe komt dit?
grtz
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
ik denk toch ook meer in de richting van wat azl57 zegt. of vette koppelingsplaten, maar check ook je ophanging van je versnellingsbak (je achterste motor(bak)steun dus).
ik heb dit (vette platen en slechte baksteun) gehad en het schokken trad bij mij alleen op bij weg rijden en was best heftig bokken.
ik heb dit (vette platen en slechte baksteun) gehad en het schokken trad bij mij alleen op bij weg rijden en was best heftig bokken.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 654
- Lid geworden op: do 17 nov, 2005 12:02
- Locatie: etten leur
- Contacteer:
ik heb hetzelfde probleem. het is mij echter pas opgevallen sinds ik mijn kilometer kabel los heb gehad van het blok. deze heb ik niet meer (nog niet) vastgezet met het boutje maar er gewoon ingestoken. heb inmiddels wel wat km gereden en de teller werkt gewoon. zou dan via deze weg de olie uit de versnellingsbak hebben kunnen lopen???
J B
just drive like you stole it
just drive like you stole it
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
maar dat het dan op je koppelingsplaten komt lijkt me heel erg stug.
@ericsaskia: is wel een erge houtje touwtje manier. en het neemt dan de oorzak niet weg natuurlijk dus grote kans dat je binnenkort aan de beurt bent.
ik zou erst het achterste rubber checken (even krik onder de bak en even goed omhoog/omlaag. zie je het rubber erg bewegen tov de bouten: vervangen. dit is vrij eenvoudig te checken en te verhelpen. is ook niet kostbaar
en tsja anders even het blok er uit. klinkt omvangrijker dan het is
@ericsaskia: is wel een erge houtje touwtje manier. en het neemt dan de oorzak niet weg natuurlijk dus grote kans dat je binnenkort aan de beurt bent.
ik zou erst het achterste rubber checken (even krik onder de bak en even goed omhoog/omlaag. zie je het rubber erg bewegen tov de bouten: vervangen. dit is vrij eenvoudig te checken en te verhelpen. is ook niet kostbaar
en tsja anders even het blok er uit. klinkt omvangrijker dan het is
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction