foto's kilometerteller
Van de week maar weer eens een poging gedaan:
Normaal trek ik hem wel tot aan het einde, maar de wind was krachtig, en er reden zeikerds voor me....
Normaal trek ik hem wel tot aan het einde, maar de wind was krachtig, en er reden zeikerds voor me....
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Met wind-mee-bergaf zonder problemen tot 120, wat er daarna gebeurt... geen idee. Met de Burton hadden we 147 gehaald, maar die teller gaat ook iets verder.
Het is leuk om Audi/BMW/Mercedes rijders die zitten te slapen in te halen. Dan tot acht tellen, en wedden dat ze voor je bij acht bent hun mannelijkheid even moeten bewijzen en je voorbij flitsen?
Het is leuk om Audi/BMW/Mercedes rijders die zitten te slapen in te halen. Dan tot acht tellen, en wedden dat ze voor je bij acht bent hun mannelijkheid even moeten bewijzen en je voorbij flitsen?
Koppel heb je bij die hoge toeren sowiezo bijna niet meer alleen nog vermogen (wat daar bij die toeren dan nog van over is). Het maximaal koppel zit veel lager uit m'n hoofd zo tussen de 4000 en 5000 toeren. Daarom is ook gelijk je snelheid eruit zodra je ook maar de kleinste glooing in het landschap tegen komt.
Ik haal m'n pootje een stukje van het gas zodra mijn teller op 125 (=120 op gps) staat omdat ik anders echt bang ben m'n blokje te ver over z'n toeren te jagen.
Maar we gaan hier geloof ik een beetje off-topic
Ik haal m'n pootje een stukje van het gas zodra mijn teller op 125 (=120 op gps) staat omdat ik anders echt bang ben m'n blokje te ver over z'n toeren te jagen.
Maar we gaan hier geloof ik een beetje off-topic
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Eindelijk............!BasvanEerden schreef:Nu de burton zijn gaspedaal goed werkt gaat de snelheid ook zo richting de 140. En door de tunnel er overheen. Dan gaan de toeren zo richting 7500 toeren.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Wat voor een ontsteking heb je dan? Volgens mij gaat mijn 123 niet verder dan 7000, wat ik nog nooit gehaald heb trouwens.BasvanEerden schreef:Nu de burton zijn gaspedaal goed werkt gaat de snelheid ook zo richting de 140. En door de tunnel er overheen. Dan gaan de toeren zo richting 7500 toeren.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
dagteller
Sorry, wellicht niet op zijn plaats hier maar probeer het toch maar.
Ik zoek een dagteller voor in mijn 2cv6, misschien heeft iemand er een liggen die niet meer gebruikt wordt danwil ik hem graag overnemen.
Groeten
Ger
Ik zoek een dagteller voor in mijn 2cv6, misschien heeft iemand er een liggen die niet meer gebruikt wordt danwil ik hem graag overnemen.
Groeten
Ger