Het kinderhoekje op het forum
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
bedankt voor de antwoorden en ik moet toegeven een 10 is beter.
vandaag op school was er een uur een voorleesmarathon omdat visio (Een stichting en school voor blinde en slechtziende kinderen) 200 jaar bestaat en uit iedere groep van de lagereschool mochten uit iedere groep 3 of 2 kinderen 5 minuten voorlezen en ik mocht lezen ik leezde voor uit rupsje nooit genoeg dat gaat over een rups die nooit genoeg gegeten heeft
en dat was erg leuk
vandaag op school was er een uur een voorleesmarathon omdat visio (Een stichting en school voor blinde en slechtziende kinderen) 200 jaar bestaat en uit iedere groep van de lagereschool mochten uit iedere groep 3 of 2 kinderen 5 minuten voorlezen en ik mocht lezen ik leezde voor uit rupsje nooit genoeg dat gaat over een rups die nooit genoeg gegeten heeft
en dat was erg leuk
Prettige dag groetjes dennis
-
- Moderator
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
WOW.....ik wilde eerst even hier jouw spreekbeurt lezen voordat ik verder ergens op het forum ga zeuren over dingen met wolkje...
Maar mijn hemeltje dennis!!! Ademloos heb ik dit zitten lezen..ik MOEST mijn spreekbeurt over Rembrandt doen, maar ik had het supergraag over eendjes gehouden....maar of ik het dan net zo goed had gedaan..dat denk ik niet. Een dikverdiende NEGEN!!!!!!
En de gouden boekjes...och och och...ik heb ze allemaal :0)) Die zijn geweldig. Rupsje nooitgenoeg is Ge-Wel-Dig!!!
Gefeliciteerd vent, waanzinnig goed gedaan!
KUssen van Maaike
Maar mijn hemeltje dennis!!! Ademloos heb ik dit zitten lezen..ik MOEST mijn spreekbeurt over Rembrandt doen, maar ik had het supergraag over eendjes gehouden....maar of ik het dan net zo goed had gedaan..dat denk ik niet. Een dikverdiende NEGEN!!!!!!
En de gouden boekjes...och och och...ik heb ze allemaal :0)) Die zijn geweldig. Rupsje nooitgenoeg is Ge-Wel-Dig!!!
Gefeliciteerd vent, waanzinnig goed gedaan!
KUssen van Maaike
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Eend ontdekker
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dennis, doe je wel rustig aan met de computer? Dan zul je er veel plezier aan beleven. Mijn computer op het werk is in 4 maanden tijd 2 keer vervangen.
Wat leuk dat je nu naar het diepe mag zwemmen en goed je best doen. Ik heb ook heel veel jaren gezwommen. Dat is heel leuk.
Wat leuk dat je nu naar het diepe mag zwemmen en goed je best doen. Ik heb ook heel veel jaren gezwommen. Dat is heel leuk.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En gezond en ontspannend! Binnen drie kwartier breekt hier weer een nieuwe examenperiode aan... Veel tijd om leuke dingen te doen is er dan niet, maar een keertje zwemmen woensdagavond moet kunnen!BasvanEerden schreef:Wat leuk dat je nu naar het diepe mag zwemmen en goed je best doen. Ik heb ook heel veel jaren gezwommen. Dat is heel leuk.
Effe alles aan de kant, kop onder water en jezelf een beetje moe maken... daar slaap je goed van!
(en omdat de meeste examens toch mondeling zijn heb ik geen hinder van mijn spierpijn )
1977 Mehari
-
- Moderator
Ik ben vrijdagnacht nog in een zwembad gevallen. Maar goed dus dat ik zwemles heb gehad!!
En het is niet alleen handig, maar ook nog eens heel erg leuk!
Ik hoorde trouwens van Ramon dat er op het SDE dit jaar ook een zwembadje is; als we nu eens besluiten om daar NIET het bier in te koelen, maar het gewoon als zwembad te gebruiken, komen jullie dan ook??
En het is niet alleen handig, maar ook nog eens heel erg leuk!
Ik hoorde trouwens van Ramon dat er op het SDE dit jaar ook een zwembadje is; als we nu eens besluiten om daar NIET het bier in te koelen, maar het gewoon als zwembad te gebruiken, komen jullie dan ook??
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Eend ontdekker
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: