zeldzame onderdelen
-
- Beginner
zeldzame onderdelen
Is er eigenlijk een plek waar je terecht kunt als je op zoek bent naar een zeldzaam onderdeel voor je 2cv?
-
- Gebruiker
- Contacteer:
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
Ik zoek een vervangend zonneschermpjevoor mijn 2cv Spot. De mijne is helemaal gaar. Ik kan er nergens eentje vinden. De Spot is natuurlijk ook een zeldzaam model maar ik kan me voorstellen dat zo'n schermpje nog wel te vinden moet zijn... Ogen en oren open houden dus... Bedankt alvast voor jullie reacties!
2cv SPOT 1976
-
- Veelvuldig poster
Ik weet niet of je handig bent maar zelf maken is ook een optie... Het grote voordeel dat je hebt is dat je al een voorbeeld hebt! Bij stoffeerderijen heb je zeer veel keus in verschillende materialen en stoffen. Een zonneschermpje is niet zo heel groot dus met wat praten maken ze het zo voor je van een afvalstukje.
Ik heb voor de dyane ook het zonneschermpje herstelt. Ik vond het erg leuk om het te doen. Het is helemaal niet moeilijk als je je even verdiept hoe het in elkaar zit.
Ik heb voor de dyane ook het zonneschermpje herstelt. Ik vond het erg leuk om het te doen. Het is helemaal niet moeilijk als je je even verdiept hoe het in elkaar zit.
met eendige groeten,
Bedoel je niet die gestreepte zonneschermpjes?
Die kun je kant en klaar kopen bij "das Entendach"
link:http://www.entendach.de/Zubehor_furs_Dach/z ... _dach.html
weet niet zeker of je dat bedoelt.
succes en greetz
David
Die kun je kant en klaar kopen bij "das Entendach"
link:http://www.entendach.de/Zubehor_furs_Dach/z ... _dach.html
weet niet zeker of je dat bedoelt.

succes en greetz
David
-
- Beginner