Grenstreffen
-
- Veelvuldig poster
en wederom aandacht van http://enschedeaanzee.org/
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
flashnr1 schreef:wij waren alvast begonnen aan de barre terugreis we konden jullie niet vinden zo snelismay schreef:Was een supermeeting.
Alleen geen afscheid kunnen nemen van Abel en Abeltje. Waar waren jullie nou opeens?
Niet kunnen vinden???
Jij hebt niet eens gezocht, volgens mij.
Want Abeltje had ons nog gezien in het restaurant van Ter Huurne, dat hij nog even "onveilig" kwam maken, voordat jullie vertrokken.
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
@MB, denk dat hij geschrokken is van het zingende/ spelende duo in de hal, daar zou ik ook niet vrijwillig langs willen lopen
Maar mensen de meeting was weer super, de douche was erg luxe met warm water waar ik dan ook dankbaar gebruik heb gemaakt en verder... hopelijk tot volgend jaar, ga er in ieder geval vrij voor vragen, hoop dat ik dat dan ook weer krijg!
Maar mensen de meeting was weer super, de douche was erg luxe met warm water waar ik dan ook dankbaar gebruik heb gemaakt en verder... hopelijk tot volgend jaar, ga er in ieder geval vrij voor vragen, hoop dat ik dat dan ook weer krijg!
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb een paar foto's en filmpjes om met jullie te delen. Weinig Eenden, maar wel een hoop lol:
10 foto's
Op zoek naar de Oalde Skoale (of zoiets).
29 seconden!
10 foto's
Op zoek naar de Oalde Skoale (of zoiets).
29 seconden!