Onze zwarte 2cv6 Special uit '87
-
- Beginner
De km stand zit nu rond de 90dkm. Stond je toevallig op het circuit van zandvoort afgelopen weekend, dan heb ik je eend wel gezien...? (en ook nog wel een foto denk ik...)
Het hoeft niet origineel te worden. Onder de bekleding van de bank die nu vervangen is zat wel kunststof jeans bekleding, maar dat is niet mijn ding. Deurkaarten zijn nu ook grijze.
En nu je het zegt. De sier wielringen was ik vergeten te vermelden, die zitten er nu ook op maar hier twijfel ik nog over. Vond hoe het was ook erg mooi... Tevens zitten er nu ook nog een set rvs verstralers (geel) op de voorbumper. Erg mooi...
Het hoeft niet origineel te worden. Onder de bekleding van de bank die nu vervangen is zat wel kunststof jeans bekleding, maar dat is niet mijn ding. Deurkaarten zijn nu ook grijze.
En nu je het zegt. De sier wielringen was ik vergeten te vermelden, die zitten er nu ook op maar hier twijfel ik nog over. Vond hoe het was ook erg mooi... Tevens zitten er nu ook nog een set rvs verstralers (geel) op de voorbumper. Erg mooi...
Dank je!neend schreef:Mooi hoor !ben wel jaloers als ik dat zo zie.... wil ook een eend!!!!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zijn er nu nog 11 zwarte eenden, of zijn er maar 11 zwarte specials?sellavie schreef:nee, ik was niet in zandvoort, officieel zijn er +/- 11 orginele zwarte eenden in nederland de rest zijn rooie die zijn overgespoten.....
o,ja roby's zijn ook leuk
En, ook nog beetje bouwjaar afhankelijk? Want er zijn in 1982 in ieder geval 10 zwarte specials verkocht (rijden er nu nog 2 van)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Beginner
-
- Beginner
-
- Beginner
hoihoi,
Sinds januari 2014 is deze zelfde 2cv in mijn bezit. Sinds toen heb ik er zelf een half jaar in gereden en heb toen besloten de auto te gaan restaureren, dit voornamelijk omdat ze toch wel een aantal gebreken had. Van de buitenkant was ze prachtig maar aan de binnenkant was ze stiekem rot. Ik heb een foto van voor de restauratie:
Tijdens de restauratie:
En na de restauratie:
Grote delen van de auto zijn nieuw, onder andere chassis, vloerplaten, voetenbak, raamframe, kofferbodem + zijkanten, dorpels, deuren, dak, bumpers, velgen, interieur --> spijkerstof bekleding, blauw quillery stuur, blauwe kilomaterteller, luxe interieur club, marchal koplampen etc. De auto is nu naar mijn wens en kan er weer velen jaren tegen aan.
Sinds januari 2014 is deze zelfde 2cv in mijn bezit. Sinds toen heb ik er zelf een half jaar in gereden en heb toen besloten de auto te gaan restaureren, dit voornamelijk omdat ze toch wel een aantal gebreken had. Van de buitenkant was ze prachtig maar aan de binnenkant was ze stiekem rot. Ik heb een foto van voor de restauratie:
Tijdens de restauratie:
En na de restauratie:
Grote delen van de auto zijn nieuw, onder andere chassis, vloerplaten, voetenbak, raamframe, kofferbodem + zijkanten, dorpels, deuren, dak, bumpers, velgen, interieur --> spijkerstof bekleding, blauw quillery stuur, blauwe kilomaterteller, luxe interieur club, marchal koplampen etc. De auto is nu naar mijn wens en kan er weer velen jaren tegen aan.
Citroën 2CV6 Spécial '87
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67
Citroën 2CV6 Club '80
Citroën Méhari '70
Harley-Davidson 883 Roadster '11
Solex OTO '67
-
- Beginner