Chassinummer niet compleet
-
- Regelmatige poster
Chassinummer niet compleet
Ik ben mijn eend aan het opknappen en wil het chassis gaan wisselen.
Nu kwam ik erachter dat het chassisnummer aan het begin wel de chevrons heeft en aan het eind van het nummer staat dit niet.
Geeft dit problemen bij de rdw?
Groet,
tweeceevee
Nu kwam ik erachter dat het chassisnummer aan het begin wel de chevrons heeft en aan het eind van het nummer staat dit niet.
Geeft dit problemen bij de rdw?
Groet,
tweeceevee
-
- Heavy user
gezien de grilligheid van de rdw durf ik je het antwoord hierop niet te geven. kloppen de type plaatjes wel? en ziet het nummer er netjes uit?
maar ik ben bang dat slechts 1 instantie je het definitieve antwoord kan geven. helaas met evt nare consequenties. maar zoieso moet je je auto laten schouwen VOOR je een chassis wissel uitvoert
maar ik ben bang dat slechts 1 instantie je het definitieve antwoord kan geven. helaas met evt nare consequenties. maar zoieso moet je je auto laten schouwen VOOR je een chassis wissel uitvoert
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
ik citeer uit een gesprek met de rdw van een maand geleden, die vertelde mij dat je bij een eend niet vooraf hoeft te schouwen en bij een kitkar wel omdat je een andere auto bouwt,
dus tenzij de rdw man het mis heeft wat natuurlijk kan
daarom zou ik altijd zelf bellen en de naam noteren van de desbtreffende ambtenaar
dus tenzij de rdw man het mis heeft wat natuurlijk kan
daarom zou ik altijd zelf bellen en de naam noteren van de desbtreffende ambtenaar
2cv6 azu-b 250
-
- Heavy user
zo is mij jaren geleden ook verteld dat het maximale trekgewicht niet op het kentekenbewijs hoeft te staan bij aanhangers onder een max toelaatbaar gewicht van 750 kg. wat ik weer hier op 2cv.nl (en op de site van de rdw) lees, is dat dat wel moet. heb nu maar een mail gestuurd dan heb je iets op schrift. want als dit zo is, denk ik niet dat een agent mij geen boete gaat geven als ik zeg dat ik ooit contact heb gehad met een dame bij de rdw die mij verteld heeft dat dit niet hoefde enz. enz.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Het laatste stuk van het nummer was ooit erg slecht, maar zo te zien is er met een staalborstel overheen geveegd, en daarna weer in het vet gezet.
Het is een origineel 81er chassis.
De eend ligt al wel uit elkaar, maar is met een ochtendje weer op te bouwen, (was nog niet van plan om het chassis te wisselen, maar kwam toch meer slechte plekken tegen dan ik had verwacht)
Ga eerst maar eens contact opnemen met de rdw.
Was 15 jaar geleden trouwens wel veel makkelijker om een chassis te wisselen.
Telefoontje naar de douane, en een brief terug met goedkeuring chassiswissel.
Heb toen zelf het nummer weer ingeslagen in het nieuwe chassis, laten zien bij de douane en goedgekeurd.
Geen akkoord brief of wat dan ook gekregen.
tweeceevee.
Het is een origineel 81er chassis.
De eend ligt al wel uit elkaar, maar is met een ochtendje weer op te bouwen, (was nog niet van plan om het chassis te wisselen, maar kwam toch meer slechte plekken tegen dan ik had verwacht)
Ga eerst maar eens contact opnemen met de rdw.
Was 15 jaar geleden trouwens wel veel makkelijker om een chassis te wisselen.
Telefoontje naar de douane, en een brief terug met goedkeuring chassiswissel.
Heb toen zelf het nummer weer ingeslagen in het nieuwe chassis, laten zien bij de douane en goedgekeurd.
Geen akkoord brief of wat dan ook gekregen.
tweeceevee.