napraten 90 jaar Citroën in Amsterdam
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Okee!Michiel van G. schreef:Ach een Visa met 2cv motor doet het ook prima, dus als iemand de rest van een visa weggooit en alleen de 652 cc motor mist moet die gene mij maar even mailen

Mijn A-types beschikken over maximaal 602 cc. (Nu ik er zo over
nadenk: in de Acadiane zou 652 cc misschien wel handig zijn...)
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Vandaag kwam er een grote witte envelop van Citroën Nederland met de post
In de envelop zat:

Het boek is een prachtig naslagwerk over 90 jaar Citroën (in Nederland), en er zat een handgeschreven bedankbrief bij van de PR-afdeling. Ik ben er in ieder geval erg blij mee, en kan dit gebaar als dank bijzonder waarderen

Het boek is een prachtig naslagwerk over 90 jaar Citroën (in Nederland), en er zat een handgeschreven bedankbrief bij van de PR-afdeling. Ik ben er in ieder geval erg blij mee, en kan dit gebaar als dank bijzonder waarderen

2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Heavy user
hier wil ik wel even op antwoorden! ik zal niet over jullie of over jullie eenden oordelen in het openbaar, behalve dat ie geel is!Dyane schreef:He Tinouck. Groot gelijk hoor. Jij bent tenminste zuinig op je auto. Laat die knuppel toch. Hij kan niet eens een een bedrijfje op Ibiza runnen en is naar een aantal maanden al uitgekakt. Laatst staan die spam over de Keizersgracht.
ik vind het wat persoonlijk worden als je openbaar een oordeel geeft over een bedrijf en persoon waar je geen informatie over hebt!
daarbij heb ik alleen geholpen bij de opstart en is het nu in handen van een oude vriend! die dit naar mijn idee goed uitvoert
als mijn ondertitels op het forum jou niet bevallen meld dit dan bij een beheerder en die zal zich vervolgens hier mee bemoeien.
nogmaals ik vind het zeer ongepast om op deze manier te reageren als alles in mijn tekst met een hele grote knipoog en een lach op mijn gezicht is getypt!
en Bob ik heb geen hekel aan jou!
groet Ramon
-
- Heavy user
kinderen kinderen rustig aan hoor... ik zie achter bijna alle opmerkingen die hier geplaatst worden knipoogen staan en sommige mensen (waaronder ikzelf) moet je niet al te serieus nemen. zeker niet als er knipogen achter de opmerkingen staan. nu kan het zijn dat er onderlinge vetes zijn waarvan ik geen weet heb, maar laat dit soort opmerkingen dan ff achterwege op het forum.
en als je dan iemand ergens op aan wil spreken doe dit dan ff prive. ook al mag je iemand dan niet.
en als je dan iemand ergens op aan wil spreken doe dit dan ff prive. ook al mag je iemand dan niet.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: